| Bugs of Foutjes in het forum | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Walrus Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11 Berichten : 2031
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 12, 2012 5:35 pm | |
| Ik krijg het telkens van het 'wat als topic #2', het gaat automatisch weer aan (heb meerdere malen uitgevinkt) |
|
 | |
DaBeav Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11 Berichten : 4518
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 12, 2012 5:52 pm | |
| Check het volgende eens als je hier last van blijft houden: Klik in de menu balk op Profile. Klik dan op het tabblad Onderwerpen met abonnement. Verwijder alle onderwerpen die er eventueel staan. Zorg daarna dat alles in je profiel goed ingesteld staat. Daarna zou het weer goed moeten zijn  ______________________________________________________________________________________________________I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?
I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you.   |
|
 | |
Walrus Tweede luitenant

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 12, 2012 5:53 pm | |
| Bij mij worden het er nu steeds meer... |
|
 | |
Noah Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11 Berichten : 2458
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 12, 2012 6:21 pm | |
| Ah - bij 'Voorkeuren' bij 'Profile' kun je instellen of je e-mails wil ontvangen! |
|
 | |
Brammm Tweede luitenant

Aanmelddatum : 20-06-11 Berichten : 2287
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 12, 2012 7:30 pm | |
| |
|
 | |
Sjefke Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 20-12-11 Berichten : 1632
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 12, 2012 9:53 pm | |
| ik had het uitgezet maar ik kreeg er 4 ofzo, gelukkig nu niet meer ik heb het niet extra aangepast bij profile ofzo... |
|
 | |
Walrus Tweede luitenant

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum vr jan 13, 2012 8:28 pm | |
| Ik heb het nu 3X aangepast (ik wist al hoe dat moest) maar blijf dit erg storend vinden! Soms wanneer ik een bericht post komt er random een abonnement bij te staan, waardoor ik vandaag alweer 5 berichten heb gekregen, gisteren 4. Nu is het geen enorme ramp maar omdat ik ook wat dingen verkoop online is t nogal irritant omdat mn mail daardoor rommelig wordt -.-
|
|
 | |
Xander Verbannen
Aanmelddatum : 26-08-11 Berichten : 1459
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum vr jan 13, 2012 11:00 pm | |
| dat probleem heb ik ook, maarja ik heb er met leren leven ^^' |
|
 | |
DaBeav Generaal

| |
 | |
Brammm Tweede luitenant

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum za jan 14, 2012 11:30 am | |
| het gaat niet weg en ik krijg dus altijd emails (ook op me foon) maar t gaat niet weg -________________________________________________________- |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum za jan 14, 2012 12:02 pm | |
| |
|
 | |
Noah Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11 Berichten : 2458
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum za jan 14, 2012 1:45 pm | |
| Profile > Voorkeuren > bij de zesde optie 'Nee' aanklikken > je krijgt geen meldingen meer! |
|
 | |
Brammm Tweede luitenant

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum za jan 14, 2012 3:17 pm | |
| nee dan blijft het toch nog komen.. |
|
 | |
DaBeav Generaal

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum za jan 14, 2012 3:31 pm | |
| profile - voorkeuren - Breng mij standaard op de hoogte van reacties :NEE profile - onderwerpen met abonnementen - ALLES UITSCHAKELEN! nieuw antwoord - opties - Waarschuwen als er gereageerd is: UITVINKEN als je mail krijgt ga je naar het betreffende topic en reageer je via NIEUW ANTWOORD (dus niet snel reageren) en dan zorg je dat de optie WAARSCHUWEN ALS ER GEREAGEERD IS uitgevinkt is. Je bericht dient uiteraard te voldoen aan de regels !! Dan check je je abonnementen via je profile en schakelt alle abonnementen uit en als laatste stel je je voorkeuren in  als het echt niet weggaat zal ik er eens uitgebreid naar kijken maar het moet iets van de gebruiker zelf zijn want niet iedereen heeft hier last van  en hoe het in het systeem is geslopen kan ik niet zeggen. ik heb zo'n vermoeden dat het rond de jaarwisseling/1 jarig bestaan is begonnen om de 1 of andere reden... ______________________________________________________________________________________________________I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?
I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you.  
Laatst aangepast door Beav op wo jan 25, 2012 12:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum wo jan 25, 2012 9:55 am | |
| ik krijg mijn pbs niet gewist, heb op drie verschillende manieren gedaan maar het werkt maar niet heel gek |
|
 | |
DaGoonch!! Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11 Berichten : 2179
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum wo jan 25, 2012 11:04 am | |
| Elke x als ik in een topic post abboneert me account zich automatische op dit onderwerp.. Zwaar irritatn want me inbox van hotmail raakt gauw vol zo.. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum wo jan 25, 2012 11:16 am | |
| heb je "breng mij standaard op de hoogte van reacties" uit staan? volgens mij abonneer je dan automatisch, dat was bij mij in het begin het probleem |
|
 | |
DaBeav Generaal

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum wo jan 25, 2012 12:58 pm | |
| |
|
 | |
DaGoonch!! Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11 Berichten : 2179
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum wo jan 25, 2012 1:07 pm | |
| Je had gelijk sjefke  bedankt!  vind het allee raar dat hij aangevinkt stond want dat is nooit het geval geweest bij mij. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 26, 2012 1:57 pm | |
| ik heb het probleem opgelost met de pb's om de een of andere reden werkt het niet op phones en tablets.... wel op een gewone computer |
|
 | |
DaBeav Generaal

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 26, 2012 2:06 pm | |
| |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum do jan 26, 2012 3:28 pm | |
| Samsung galaxy tab.... en aangezien Galaxy S ook van samsung is zal er dan wel iets anders fout zijn..(denk ik) maar als ik iets moet verwijderen zal ik het maar op de computer doen want dan lukt het in ieder geval. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum vr feb 10, 2012 7:02 pm | |
| om de een of andere reden zoomt het beeld ENORM uit als ik op een nieuwe pagina ga. dit komt doordat het gameschema bovenin in het begin dubbel op de site komt. langzamerhand zoomt het beeld steeds verder in, als de tekst steeds verder opschuift naar links. op de computer heb ik dit niet op tab dus wel. (gebruik Opera) |
|
 | |
DaBeav Generaal

| |
 | |
PaRaDoX Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11 Berichten : 943
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum vr feb 10, 2012 8:14 pm | |
| ik heb 1 probleem op mijn foon maar dat zal komen door de snelheid van mijn foon
t scherm flikkert heel erg steeds zwart en dan zie ik alles weer
maar wat ik al zei dat zal aan mijn foon liggen |
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: Bugs of Foutjes in het forum  | |
| |
|
 | |
| Bugs of Foutjes in het forum | |
|