[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Stronghold team NANL - Medium klasse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Dazhbog
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 17-02-13

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   do aug 14, 2014 9:38 pm

Jep, 3 compleet en de 4de op 37%.
Terug naar boven Go down
z7th
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

Aanmelddatum : 17-04-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 8:13 am

Ik meld me aan voor team 2.

Tanks die ik momenteel in bezit heb:

Tiger 2,  IS-3,  SU100Y,   AT7,  FV304,   M41,   Covenantor,   Pz.Sfl4

Kv-1S en Hellcat heb ik al een tijd geleden verkocht maar kan ik zo terug kopen.
Beide zijn volledig vrij gespeeld.

ps. Ben tot vrijdag 22 aug. met vakantie.

z7th.
Terug naar boven Go down
chromehound25
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 28-01-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 5:11 pm

Hey z7th !!

Bedankt voor je aanmelding !
Leuk dat je erbij zit !

DaBeav zal je er waarschijnlijk vanavond nog wel even bij zetten.
Je kunt de komende tijd met enige regelmaat een mailtje van mij verwachten !

Fijne vakantie nog !!
Terug naar boven Go down
Hesperian
Luitenant-kolonel
Luitenant-kolonel

Aanmelddatum : 26-02-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 9:01 pm

Ok.. ik ben beschikbaar voor team 2..
beschik over hellcat en KV 1S
Hellcat: Volledig gepimt crew 100% 5 skills, wapenbroeders 2x, camouflage2x en omgevings bewust.

KV 1S: volledig gepimt bemanning 100% 5 skills, wapenbroeder, doodsoog, camouflage 2x en omgevingsbewust
Vrijdag, zaterdag en zondag kan ik meestal niet. Maandag tot en met donderdag meestal vanaf 20.00u tot 23.00u

even voor het algemene beeld..
Ik speel met E 75, E 100, T34, T57 heavy, hellcat, T28prot, KV -1S, IS-3, IS-7

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 9:40 pm

z7th (geen crew & module info?) en Hesperian toegevoegd Wink

Hesperian wel bij de reserves van team 1 gezet btw! reserves van team 1 kun je zien als vaste spelers van team 2 voor de duidelijkheid.

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Dutchguy
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 04-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 9:43 pm

ik heb wel alleen maar tier 5 en 8, maar zou team 2 wel gewoon kunnen helpen met de team-training en later als ik de kv-1s heb, met de battles mee doen
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 9:45 pm

Hoi beav er was wat onduidelijkheid vanmiddag.er werd gedacht dat ik geen stronghold mocht leiden.ik heb het gezegd van wel.kan jij misschien wat duidelijkheid geven
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   vr aug 15, 2014 9:59 pm

@dutchguy, noem je betere tier 5 tanks & crew/modules maar, dan zet ik je erbij bij team 2 Wink later verander ik je tanks dan naar tier 6 tanks Razz

@cplpatrick, ik had al berichtjes ontvangen. ik heb daar uitgelegd hoe en wat. verder kun je mensen naar dit topic sturen want in de 1ste post sta je gewoon als commander van het 2de (chromehound is 1ste commander en boss van het 2de maar jij bent gewoon de 2de commander)

______________________________________________________________________________________________________

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Dutchguy
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   za aug 16, 2014 11:02 am

stug III G: 100% crew, commander 70% 6th sense, de rest 70% camo
KV-1: 85% crew

beide geen equipment, zet alleen equipment op tanks vanaf tier 7, tanks die ik fijn vind spelen(bijv T29)
of tanks voor teambattles en later stronghold battles
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   za aug 16, 2014 1:08 pm

Ik heb je erbij gezet Wink

Terug naar boven Go down
TheHiddenBro
Soldaat der eerste klasse

Aanmelddatum : 15-01-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   za aug 16, 2014 2:41 pm

ik heb:

Hellcat 1 skill alle crew bijna 2de skill
ik heb kv1s bijna 1ste skill
en ik heb de m4a3E2 sherman jumbo 1 skill alle crew
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   za aug 16, 2014 5:36 pm

Bij deze mijn aanmelding voor de stronghold gevechten.

mijn tanks:
KV1S - alles compleet op de beste gun na
Bemanning - allemaal met de skills bezig zodra er skils op 100 % staan meld ik dat wel Wink
Upgrades - 1x doorlader - in de toekomst komen daar de ventilatie classe en de richtaandrijving bij (nog niet genoeg centen!)

Andere tiers VI (bemanning vermald ik niet):
Jachtpanzer IV = volledig onderzocht, maar niet in de garage
DickerMax = premium TD, in garage
M6 = volledig onderzocht, in garage
Su100 = niet volledig onderzocht, in garage
2x een arty VI Razz

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   za aug 16, 2014 6:00 pm

Beiden toegevoegd bij reserves van team 1

Opzet van reserves van team 1 en team 2 zal ik later aanpassen zodat het duidelijker is dat reserves van team 1 sowieso spelers van team 2 zijn.

Terug naar boven Go down
Spartiaan
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

Aanmelddatum : 05-08-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   zo aug 17, 2014 5:45 pm

Hoi, ik heb de volgende tanks in mijn garage en van de voorgaande tanks heb ik er ook enkelen elite.
De tanks in mijn garage:
Marder 38T - Commandant: 52% - Andere bemanning: + 5% - Tier: IV
Alecto - Commandant: 62% - Andere bemanning: + 6% - Tier: IV
M3 Lee - Commandant: 53% - Andere bemanning: + 6% - Tier: IV
T40 - Commandant: 92% - Andere bemanning: + 9% - Tier: IV
M18 Hellcat - Commandant: 76% - Andere bemanning: + 8% - Tier: VI
KV-1 - Commandant: 96% - Andere bemanning: + 10% - Tier: V
T-150 - Commandant: 52% - Andere bemanning: + 5% - Tier: VI
KV-1S - Commandant: 75% - Andere bemanning: + 8% - Tier: VI

Bemanning in barakken:
KV-2 - Commandant: 77% - Andere bemanning: + ?%

Tijdelijk verkocht (bemanning in barakken):
M10 Wolverine - Commandant: 82% - Andere bemanning: + 8% - Tier: V

Elite tanks (Nieveau I-II niet meegerekent):
T83           T-28
T40           KV-1
SU-76

Ik hoop binnenkort ook de SU-85 te hebben.
Ik heb nog 2 vrije plaatsen en 2 camouflage netten.
Ik denk dat dit alle informatie wel is.

Laatst aangepast door Spartiaan op ma aug 18, 2014 8:19 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Veranderingen in de garage)
Terug naar boven Go down
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   ma aug 18, 2014 12:30 am

kv-1s heb ik de volgende skills op behaald met 100 %

-zesde zintuig
-snel schot
-motorrem
-roep om wraak
-adrenalinestoot

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   ma aug 18, 2014 12:38 am

vincie toegevoegd Wink spartiaan ook maar minder tanks dan genoemd.

indeling van de 1ste post een klein beetje aangepast!

Terug naar boven Go down
Hesperian
Luitenant-kolonel
Luitenant-kolonel

Aanmelddatum : 26-02-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   ma aug 18, 2014 10:12 am

Dat ziet er goed uit,, let,s build that City Rocket 
Terug naar boven Go down
Dutchguy
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   di aug 26, 2014 4:41 pm

ik heb nu mn kv-1s en jgpz4, kan nu beginnen met researchen, dus het duurt nog wel even voordat ze klaar zijn.

even een mededeling, in het geval dat jullie het nog niet wisten, in patch 9.3 wordt de kv-1s gesplitst in 2 tanks. hij wordt gesplitst in de kv-1s (tier 5) en in de kv-85(tier 6). waarschijnlijk krijg je de kv-85 gratis als je de kv-1s al heb, maar dat is nog niet duidelijk
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   di aug 26, 2014 7:50 pm

ja ik had dit vandaag ook gelezen! ben benieuwd welke tanks we gaan gebruiken bij stronghold vanaf 9.3

Terug naar boven Go down
pietermans2511
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse

Aanmelddatum : 03-03-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   zo aug 31, 2014 1:39 pm

kv1s-fully upgraded-camouflagenet
hummel-fully upgraded-camouflagenet
plus nog een niet fully su 100
en een t-34 en su-58
team 2 en ik kan spelen op woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag 16.30-21.00
Very Happy
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   zo aug 31, 2014 8:29 pm

je staat erbij Wink

Terug naar boven Go down
Rooster1306

Aanmelddatum : 18-01-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   di sep 02, 2014 4:01 pm

Ik wil me bij deze aanmelden als vaste teamgenoot voor deze gevechten.

Ik bezit een KV-1S met op elke bemanning 2skills waaronder six sense,doodsoog,gecontroleerd rammen,adrelinestoot, omgevingsbewust en camouflage (3 bemanningsleden)

Op de tank zit: Camonet, Snelladen, Richtandrijving.

Groetjes,

Rooster

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   di sep 02, 2014 6:29 pm

je staat erbij Wink

Terug naar boven Go down
Rooster1306

Aanmelddatum : 18-01-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   di sep 02, 2014 9:00 pm

Thnx man Smile
Terug naar boven Go down
zeewoldenoob
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

Aanmelddatum : 06-09-14

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   za sep 06, 2014 8:12 pm

Ik wil wel meedoen heb hellcat met camo skill , Zesde Zintuig ,snel schot, Motorrem, omgevinsbewust en Intuïtie eqquiped : Medium Tankkaliber doorlader , Camouflagenet, Verbeterde richtaandrijving.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL - Medium klasse   

Terug naar boven Go down

Stronghold team NANL - Medium klasse
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: De pc games :: WoT-
Ga naar: