[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

GuildWars2 Als NA Game

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11

BerichtOnderwerp: GuildWars2 Als NA Game   do mei 08, 2014 10:59 pm

Rinus heeft zojuist een clan aangemaakt binnen GuildWars 2 ! Nederlandse Agents [NANL]
We spelen op de server: Whiteside Ridge! Speel met je account op deze server, anders moet je characters verwijderen en opnieuw beginnen.
Het kiezen van een ras en profession (elementalist, thief, engineer etc.) maakt niet uit, dit mag je zelf bepalen Wink

Ik heb in GW2 al wat reclame gemaakt en heb al 2 leden kunnen ronselen, en dit in misschien 10 min. daarom denk ik dat GW2 makkelijk een NA game kan worden
!Lees onderaan deze post meer info hierover !

GuildWars 2 is een MMORPG en hoeft slechts eenmalig aangekocht te worden. Je hoeft, zoals de meeste grote MMORPG, niet per maand te betalen.
Verder werkt het guild systeem van GW2 met influence, dit zorgt dat actieve spelers beloond worden. Daarom denk ik dat wij GW2 wel actief kunnen houden.

Zoals ik al eerder zei is het leden ronselen niet echt een probleem. Er is geen Nederlandse clan beschikbaar voor onze server en daarom is het makkelijk ronselen, ik wil dus ook aan alle leden vragen of ze genoeg reclame willen maken voor de clan zodat we GW2 nog lang als NA game kunnen laten voortbestaan.

In de hoop op steeds meer GW2 spelers wil ik jullie vragen om deze tekst te kopiëren of een eigen tekst te verzinnen en elk half uur naar alle spelers te sturen :

Code:
Nederlands Multi Gaming Clan N-Agents zoekt nieuwe gezellige leden. Geen leeftijds of level grens, puur gezellig zijn. Registreer je wel op N-Agents.net of stuur mij een berichtje ingame. See ya!

Prioriteit is dus om meer mensen te ronselen ! Beginners of gevorderden Wink Zolang ze maar Nederlands spreken XD

@Realmkiller schreef:
Tot 11 mei is Guild Wars 2 in de actie, slechts voor de helft van de prijs!
Voor €20 heb je de gewone editie en voor €30 heb je de deluxe editie. Een voordeel van dit spel is dat als je het eenmaal gekocht hebt, het gratis is! Je hoeft dus niet per maand te betalen zoals bijvoorbeeld World of Warcraft. Zie eerste post voor meer info over de game zelf.
Dit spel is in je eentje tof, maar als je het met meer clanleden speelt, echt wreed.

De game kan je hier kopen!
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   vr mei 09, 2014 5:39 pm

Heren..... Razz
Momenteel ben ik nog erg druk en heb dus weinig tijd om te gamen.
Wel ik zou eventueel al in een game voor de toekomst willen investeren! (zeker als hij in de aanbieding is!)
Echter ben ik volledig nieuw voor de Guildwars serie.
Ik weet dus nog helemaal niets van deze game; Hoe werkt het ongeveer? Wat kun je verdienen? Is er een algemeen doel? (en meer van dit soort vragen Razz)

De post hierboven heb ik als GW2 newbie niet veel aan.
Alleen als ik evt. de game zou kopen dat ik veel reclame moet maken! XD

Graag dus wat meer info van onze ervaringsdeskundigen Wink

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   vr mei 09, 2014 6:24 pm

ik ben geen ervaringsdeskundige van GW2 maar wel van het forum dus bij deze een link in de goede richting : http://www.n-agents.net/t785-guildwars-2 Razz

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   vr mei 09, 2014 7:18 pm

Oke leuk ik weet iets meer, maar in dat topic beav heb je het wel o.a. over een review uit 2012... Hmm 
Maar goed, ik heb iets gehoord over de gameplay, 2 classes en héééél summier iets over een of andere verhaallijn.... ofwel, ik weet iets meer, maar niet echt veel.
Om met die info nou direct te zeggen 'Ja ik koop die game!'... nee niet echt

Misschien bij wat meer informatie.. Razz

Daarnaast wil ik nog even kwijt dat in dit topic guildwars word aangedragen/verkocht als NA spel.
Bij zo'n onderwerp is het wel zo handig om (naast de prijs van het spel) wat meer informatie te geven over de gameplay.
Ook is het wel verstandig om het informatie vinden, geen zoekactie te maken Wink

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   vr mei 09, 2014 9:49 pm

nou hier komt het dan.
een review van een ervaren Guildwars speler

De Mechanics
De eerste dingen die je uiteraard als kennis mag beschouwen is het feit dat het een MMORPG is. Zo i het vaste doel dus levelen sterker worden etc etc

Bij de grootste MMO namen (World Of Warcraft,Lord Of The Rings Online. Starwars The Old Republic, etc.) is er altijd een bepaalde rolverdeling.
zo heb je meestal
tank
healer
dps
bruiser
etc.
Wat nou het gave is aan GW2 is dat de game deze meta doorbreekt.
je hebt in guildwars2 geen rollensysteem. Elke class heeft meerdere healing skills, er is dus geen aparte healing class. Dit maakt een exploreren en dungeon farming een heel stuk leuker en gemakkelijker. Ik geef een voorbeeld:
je bent met 2 spelers, een warrior en een guardian beide gefocust op dps(damage per second) nou zouden ze normaal eeuwen moeten wachten op een healing class (dit is vrijwel altijd de minst gespeelde class) omdat iedereen in guildwars healing skills heeft heb je dit probleem niet
hier onderscheidt GW2 zich al heel erg als je kijkt naar andere MMO's

Ook werkt GW2 niet met quests maar met events.
stel je voor je loopt rustig door een door mens gemaakte outpost, en opeens BAM Centaur ambush, er opent een event. welk level je ook bent je kan zo direct meehelpen in het event en daar exp van krijgen. Dit maakt het samenspel tussen players over de hele wereld een stuk hechter.

gameplay
dan nu meer over de gameplay.
de controls zijn redelijk standaard, zoals altijd loop je met WASD en spring je met spatie. de skills staan op 1 t/m 0 etc.
de skills zijn op wapens gesorteerd. elke clas heeft een aantal soorten wapens tot zijn beschikking. zo heeft bijv een thief de keuze om met een........ te spelen:
dagger
Dagger+Dagger
Dagger+Sword
Dagger+pistol
Sword+Sword
Etc.
aan elk wapen zitten dus een aantal skills vast, deze skills staan op 1 t/m 5. skills die je had met dualdaggers heb je dus niet als je switched naar pistols. dit maakt het zoeken naar de juiste equipment voor een dungeon ingewikkelder maar zeker leuker.

de skills voor 6 t/m 0 moeten echter wel vrijgespeeld worden. zo krijg je uiteraard bij elk level een skillpoint. maar een zijn ook verschillende events en andere manieren om extra skillpoints te verkrijgen.

verder is het crafting systeem heel erg uitgebreid.voor 1 piece of armor heb je veel verschillende Isignia's (soort van buffs) om mee up te graden. Dit zorgt voor veel verschillende combinaties en kan je armor precies afstemmen op je needs.

StoryLine
De Storyline is echter een beetje een tegenvaller. De makers hebben geprobeerd humor in het verhaal te verwerken met averechtse werking. Dit maakt het vaak te saai om serieus de story te volgen. Guildwars1 en met name de NightFall uitbreiding had een prachtig verhaal en super uitgewerkt, Ik vind het daarom ook heel jammer dat ze bij Gw2 de plank finaal hebben misgeslagen.
maar goed belemmert dit de kwaliteit van de game?........nee in mijn mening niet

ik zal vast wel wat dingen vergeten, maar ik werk het bij zodra me nog iets te binnen schiet

ik moet echter wel iedereen waarschuwen. dit spel zuigt al je vrije tijd op!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   za mei 10, 2014 3:54 pm

@Rage schreef:
Oke leuk ik weet iets meer, maar in dat topic beav heb je het wel o.a. over een review uit 2012... Hmm 

ik gaf je een link in de goede richting Razz geen link naar al je antwoorden want dan had ik www.google.nl gepost Very Happy en ik heb het in dat ene topic niet over een review...

Gioooooo, heeft nu wel meer gepost waar mensen wel iets aan zullen hebben. voor nog meer info kun je gewoon vragen en anders is google nog steeds het medium waar alles over een onderwerp te vinden is.

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   za mei 10, 2014 7:04 pm

Kijk Gio dat is nou precies wat ik bedoelde! +1
Zojuist heb ik Guildwars 2 aangeschaft, ik weet nog niet wanneer ik hem voor het eerst opstart, maar ik heb hem iig nu in mijn bezit Wink

En beav, het was een link in de goede richting. Dat zal ik niet ontkennen!
Maar ik vond het toch te weinig info om een beslissing mee te maken.
En wanneer wie dan ook alleen www.google.nl als antwoord op mijn vragen had gegeven, had ik dus nooit die game aangeschaft!
Hou dat dus maar in het vervolg in je koppie beavertje Razz
(Btw. ik het het over o.a. een review uit 2012, ik heb nooit gezegd dat er niet meer in stond! Wink)

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   za mei 10, 2014 7:57 pm

Deze game kan wel eens de grootste clangame van de NA worden. Nu Rage de game gekocht heeft, kan de rest toch niet achterblijven? Tot morgen hebben jullie nog om de game aan te schaffen voor de helft van de prijs op www.guildwars2.com!
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   za mei 10, 2014 8:12 pm

ik moet zeggen ook buiten NA groeit de game Razz we zitten nu op 12 leden
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   zo mei 11, 2014 2:26 pm

heb nog wat algemene info toegevoegd aan de 1e post, onder andere op welke server we spelen...
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   zo mei 18, 2014 8:11 pm

als aanvulling op mijn review (kan om een of andere reden niet editen*)

het PvP onderdeel

ik heb vorigeweek het World vs World systeem is onderzocht. wat ik zeer vermakelijk vindt.
het is feitelijk een hele map waar je met jouw server(world) basissen en outpost moet overnemen om punten te halen. zo krijg je gevechten met dik 400 spelers. dit geeft echt een oorlog effect en is ook zeer vermakelijk om tussen te zitten.

ook als je nog geen level 80 bent is dit aantrekkelijk om is te onderzoeken. je level wordt omhoog gehaald naar level 80 bij WvW. je health power etc. wordt dus allemaal geboost om je zo ook met een lager level een kans te geven.
de hoeveelheid events die bij WvW komen kijken zijn ook nog is geschikt om te powerlevelen.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: GuildWars2 Als NA Game   

Terug naar boven Go down

GuildWars2 Als NA Game
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: De pc games :: GW2-
Ga naar: