[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

NA faction NANL

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   ma jul 29, 2013 7:06 pm

Nee rinus, ze waren een base met f home op een compleet andere plek kwijt geraakt Wink wij hadden gewoon wilderness geclaimd op het shroom eiland... maar toch zijn het noobs XD vraag me alleen af hoe ze dat kwijt geraakt zijn aangezien ze steeds ruim genoeg power hadden als ik keek...

Ik was toensrraks nog eventjes daarheen gegaan om een praatje te maken en dat gastje zei daarna kom eens mee... er was een dropp gat en hij sprong naar beneden. Ik erachteraan en ik kwam netjes in het water terecht. Ik klom eruit en raapte een hoop crap op... hij was dood gevallen op de rand hahaha ik heb hem toen netjes zijn spulletjes weer gegeven en uiteindelijk kreeg ik nog 5 diamonds en een diamond horse armor mee XD

Ze zijn dus van plan om daar een magazijn aan te leggen en een grote base... ik hou ze in de gaten XD

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   di jul 30, 2013 5:22 am

Haha 1 vs the rest of the mc pro world XD dan ben jij super uber duper pro Marszel! Wel een funny story XD trololol ^^
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   wo jul 31, 2013 5:54 pm

Ja er is nog meer ondertussen XD ik ging er weer heen en zag dat een gedeelte van het magazij  unclaimed was opeens haha heb dus dat gedeelte leeg gehaald! Diezelcde dag savonds weer erheen en toen was het hele magazijn unclaimed lol de rest dus ook maar meteen gepikt!!! Ik kreeg te horen dat ze door mij weer van plan zijn om te verhuizen haha

Gisteren btw onze eerste god gear battle gehad!!! Rage en ik tegen Grepolis. Het begon eigenlijk voor de lol omdat ze 20 power meer hadden dan land. Ze stonden op 26 / 46 / 100... Op zich waren ze dus best sterk als faction. Uiteindelijk hadden we er minimaal 36 power vanaf geslagen en hebben we ze dus gedwongen om te verhuizen! Er waren 2 van hun gastjes online waarvan er 1 wel goed kon vechten in zijn diamond gear maar hij was geen match voor ons XD als het even mee zit zal Rage een gedetailleerder verslagje maken Razz

Ps: op me foon getypt dus er zullen wel wat foutjes instaan...

______________________________________________________________________________________________________

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   wo jul 31, 2013 7:42 pm

lekker bezig jongens! doe ze maar lekker slachten en raiden Twisted Evil 
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   wo jul 31, 2013 10:59 pm

ok. laten we het nog eens over onze pro's van Nexus hebben en in het bijzonder Putnik... Ik was heel even online om de blaze spawner te testen en ik zag dat twixy weer aan het schelden was omdat hij dood was gegaan... Ik dus meteen eventjes Nexus bekeken maar die faction bestaat niet meer hahaha Dat vond ik om te beginnen uiteraard al leuk Razz Toen heb ik gekeken in welke faction Putnik zit en dit was in Paralyzed... Ik Paralyzed eventjes opgezocht met /f show en wat bleek, ze stonden op 4 / -1 / 20 (twixy en putnik waren enigste members) Ik er dus meteen heen zonder spullen en armor en heb alle 4 hun chuncks geclaimed XD Het gesprekje wat volgde kun je hieronder lezen! het is allemaal niet zo geweldig en de loot was ook niet super MAAR ik heb ondertussen wel die hele faction bezig gehouden en alles wat er te pikken viel heb ik ook gepikt !!! Das voor mij nog leuker dan misschien dan een dikke vette loot Very Happy 

PS: er zitten geloof ik 2 stukjes in die er niet in horen Wink ups... my bad...

moet er nog even bij vertellen dat ik een home IN zijn huisje had XD 2 posts terug zei ik dat hij me spulletjes en dergelijke gaf. hij gaf ze me binnen in zijn huis en daar heb ik meteen gebruik van gemaakt om een home te zetten Razz zelf had die blijkbaar geen home in het huisje aangezien hij buiten bleef staan in zijn blauwe pakkie hehe jaja echte Pro's en de sterkste faction van de server !!! my ass Wink

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   do aug 01, 2013 1:00 pm

Nice beav, nu opnieuw lokaliseren en weer helemaal gek maken! XD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onze godgearbattle verliep erg goed, zoals beav al zei gingen we op verkenningstocht naar de faction grepolis. We kwamen daar aan in onze iron armors en zagen eerst niets. Vlak voor we wouden vertrekken zag ik in eens een speler van grepolis. Beav en ik killen hem, omdat hij half goud en iron aan had. Direct vermeld hij in de gewone chat dat hij gekilled was door 2 mensen in iron armor. Het was dus het perfecte moment om de diamond gear te pakken, maar goed ook XD

Hij kreeg versterking van in speler in diamond gear, die ook wist wat hij deed. Beav was nog even weg, dus wachtte ik in onze geclaimde chunk binnen het vijandeige gebied. Toen beav naast me stond en mij een boog + pijl had gegeven, heb ik snel even een fireresistant & strength potion gedronken. Toen begon de battle, 2 tegen 2.

Speler 1 van hun hadden we zo dood, irond armor is niet sterk genoeg Razz
De dia gear speler gaf wat meer moeite, hij had namelijk snel een golden of god apple gegeten. Dus hij kon redelijk wat hebben. Er vielen klappen over en weer, en hij lokte ons naar een buiten muur. Deze muur was 3 dik, 2 lagen cobblestone en 1 laag lava in het midden. Hij brak hem open en beav stond direct in de fik. But i don't give a shit about lava door me potion en slog lekker door Razz

Toen hij dat merkte sloeg hij op de vlucht naar een huisje dat hij met deuren kon afsluiten. Alleen had hij net met onze bogen rekening gehouden. Er zaten gaten voor ramen in het huisje, maar geen ramen! Wij schoten hem dood, maar we konden niet bij de loot komen :S
Hij spawnde telkens weer in het huisje, zodat we hem een paar keer konden killen. Hij kwam wel terug met lava, die hij net buiten zijn home kon plaatsen om ons te dwarsbomen. Daarna kwam hij met cobblestone en sloot het huisje af. Good move!

Alleen zijn faction member wou kijken, Beav en ik zagen hem en killde hem een paar keer. Hierdoor was de power van grepolis snel kleiner dan het aantal land. Gevolg Beav en ik claimen het huisje van de dia speler, killen hem en klaar! Alles meegenomen en grepolis is ergens anders gaan wonen.

De dia speler is het slachtoffer van zijn faction member! Tot een volgede keer Grepolis! Twisted Evil

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   do aug 01, 2013 3:04 pm

Juist! EDIT: de admin van de faction kwam zich na het gevecht nog een paar x aanbieden als slaaf en/of gevangene maar we hebben hem steeds gekilled Razz gewoon omdat het kan haha

Na ons gevecht kwamen meer grepolis spelers online en we hebben nog gelachen omdat ze alles in de publieke chat aan het bepraten waren XD helaas niet uit de gesprekken  kunnen opmaken waar hun nieuwe basis is...

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   do aug 01, 2013 9:01 pm

Haha lach me rot om deze nabesprekingen Very Happy jullie zijn echt goed samen!!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   do aug 01, 2013 9:07 pm

Ja swa! Wanneer doe je eens mee XD Dan ben je ook een onderdeel van onze nabesprekingen Razz 

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr aug 02, 2013 6:37 pm

NOH!! Ik zou een blok aan jullie been zijn en het jullie alleen maar moeilijker maken.
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr aug 02, 2013 6:57 pm

Jij bent een malle! Zolang je geen lagg hebt komt alles goed Wink We hebben ook rustiger aan gedaan met Rinus en die loopt nu ook gewoon mee! Na een weekje / paar x online met ons en je loopt voorop XD maar geniet maar eerst eens van je vakantie knoepah!!!

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr aug 02, 2013 8:57 pm

Haha. Jij heb mij een crack gegeven die lag aantrekt Razz

Leipo!!

Ow enne.. 2-0 achter! :(
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr aug 02, 2013 8:59 pm

heaumeaux ! ! ! er is ondertussen nieuwe crack Wink + mc zou zelf al minder lag hebben na de laatste updates + je wilde ja niet naar me luisteren toen je je lappie kocht XD

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr aug 02, 2013 9:27 pm

Euy! Kga geen 800 voor een lappie betalen! Gekkehuis!

Ownen jullie maar in MC ddandoe ik dat in WoT
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr aug 02, 2013 10:14 pm

Na je vakantie kom je gewoon eens mee doen swa. Komt allemaal goed XD

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   za aug 03, 2013 12:24 pm

@DaGoonch!! schreef:
NOH!! Ik zou een blok aan jullie been zijn en het jullie alleen maar moeilijker maken.
Een blok aan ons been?! Laat me niet lache Bami! Jij slacht gewoon iedere vijand die op je pad komt af, al is het met een visje als wapen! XD
Daarnaast heeft een post/vraag van jou dit allemaal in werking gesteld, en dan zelf niet meedoen?! Dat kan niet hé Wink

En met de lagg valt het tegenwoordig reuze mee. De mensen van Mojang hebben goed werk vericht wat dat betereft (voor mij dan). ik ben van +/- 50 FPS naar 100+ fps gegaan in een rustige area. Bij de spawn van de server (waar de meeste mensen zitten) zit ik nu rond de 50 a 60 fps, dit was eerst een magere 29-30.

Dus met de lagg zit het wel goed en als het vechten tegen anderen niet goed gaat, krijg je gewoon een spoed cursus mc pvp!
Maar geniet eerst maar van je vakantie, en daarna zie ik je online op de server. GEEN SMOESJES MEER BAMI! Razz

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   zo aug 11, 2013 12:02 am

leuke auction XD

[23:48:56] <**Crawlerz [Member]ameanpickle> i would make invisibilite but i still have no nether wart
[23:49:05] <**DutchGuys [Member]FirestormNL> zeg het als je probleme hebt
[23:49:08] <**Nexus [Generic]Twixy> Veel
[23:49:10] <*Nexus [Boss]Loljovv> rupens
[23:49:13] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> yes ?
[23:49:14] <PartyGodz [Member]Dooltie> Uhm okay ill just get some stone swords and drop them
[23:49:14] <[Member]MinecraftPro> laggy
[23:49:16] [GC-Auction] Attention, an auction is beginning!
[23:49:16] [GC-Auction] DaBeav is auctioning 1 Nether Wart for 1 min, 0 sec.
[23:49:16] [GC-Auction] Bidding starts at $5000.
[23:49:16] [GC-Auction] Min bid increment is $100.

[23:49:19] <*Nexus [Boss]Loljovv> ask gobble for in arena
[23:49:25] <**Crawlerz [Member]ameanpickle> did u guys take care of the raider
[23:49:29] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> but you can too
[23:49:32] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> Gobllem
[23:49:35] <[Admin]Gobblemewl> ya
[23:49:37] <*yoloswagg [Member]NLblowieNL> 1 i have 4 stacks nether watr
[23:49:39] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> CAn you come and watch us in arena ?
[23:49:43] <[Admin]Gobblemewl> sure
[23:49:44] <[Member]MinecraftPro> lags too much
[23:49:44] Welcome [Member]wipwap12 to the GuildCraft!
[23:49:46] [GC-Auction] Auction has 30 sec remaining.
[23:49:48] [me -> [Member]ameanpickle] nether wart in auction. just do /bid
[23:49:51] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> loljovv
[23:49:53] <*Nexus [Boss]Loljovv> ?
[23:49:54] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> why do we need an admin ?
[23:49:55] [GC-Auction] ameanpickle has bid $5000 on the Nether Wart.
[23:49:55] [VoteReward] ZerlatoR has voted @ Minequery and received 175XP and $1500!
[23:50:02] <[Member]wipwap12> Is onwer online
[23:50:02] <[Admin]Gobblemewl> who versus who?
[23:50:03] <*Nexus [Boss]Loljovv> you will see
[23:50:04] [me -> [Member]ameanpickle] thnx XD
[23:50:08] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> for force field ?
[23:50:10] <TheUzumaki [RainBow]Rupens> and that shit ?
[23:50:11] <**Venomous [Donator]Rakotegar> Well when are you gonna 1v1???
[23:50:13] <*PartyGodz [Member]lion8851> pickle i give you money
[23:50:13] [GC-Auction] Auction has 3 sec remaining.
[23:50:14] [GC-Auction] Auction has 2 sec remaining.
[23:50:15] [GC-Auction] Auction has 1 sec remaining.
[23:50:17] [GC-Auction] ameanpickle won the auction for Nether Wart with $5000!
[23:50:17] [GC-Auction] An auction tax of $500 has been extracted from your winnings.

is nu al zeker de 10de x dat ik 1 nether wart verkoop voor 5000 of meer XD hieronder de beste auction die ik ooit gehad heb XD ik heb al meer gevangen maar dit was het meeste op iets heel erg goedkoops Razz

i love them auctions ! ondertussen heb ik al 3m + en sta ik in de top 10 van alle spelers Wink

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   zo aug 11, 2013 12:30 am

wel laag van je hoor Beav om andere op te lichten voor een plaats in de top 10 Razz
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   zo aug 11, 2013 1:22 am

jochie, zorg jij nu maar dat je weer op 10 power komt te staan! we zijn aan het wachten om nog eens met ons 3tjes op rooftocht te gaan!!! misschien met 4 als noah zich ook aanmeld ;)en straks met 5 als bami eindelijk online komt !!! hij komt er niet onderuit heb ik gelezen een paar posts hierboven XD

ps: noah, je kunt wel 1x inloggen en registreren op de server en dan dagelijks stemmen met jouw naam op www.guildcraft.nl ;)dan verdien je geld en levels, ook al speel je (nog) niet.

owja, het was geen oplichten ! hij kon zien waar hij op bood xDverder was ik zonder die 5k ook wel op 3m gekomen ;)heb nu al 3,2m bijna dus op naar ce 4 en de top 5 Banaan2 

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   zo aug 11, 2013 1:01 pm

maar als je dit bij 10 mensen doet heb je toch alweer 50k Razz
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   ma sep 09, 2013 2:00 am

ondertussen sta ik 3de met 11,5m ;)maar goed, ik heb weer iets nieuws over de super sterke, slimme, grote en niet te vergeten beste faction Nexus!

zoals jullie weten hebben wij hun 10 skeleton spawners geraid en er een leuke xp farm van gemaakt. we hebben altijd geweten dat ze deze wel terug wilden en gisteren hebben ze dan eindelijk de aanval geopend op ons XD

het begon allemaal smiddags met een onbekende faction die meteen naast ons 3 landjes geclaimed had. de leader van hun (simongroot) kon ik van naam en dat was er eentje van nexus... rage heeft er een praatje mee gemaakt waar niet echt veel reactie op kwam en ik was nog aan het auctionen. nadat ik en rage afgemaakt hadden waar we mee bezig waren ben ik achter in onze farm naar buiten gegaan en ben boven de grond gegaan om alle 3 hun landjes te claimen XD toen zijn we naar hem toe gegaan en hebben hem simpelweg gekilled en al zijn spulletjes gepikt die hij daar had. hij was een kleine base aan het maken van waaruit ze ons zouden aanvallen maar dat plan was dus mislukt.

tegen de avond ging ik weer online en toen ik in de farm was hoorde ik opeens BOEMMMM!!! ik keek achter me en ik zag 4 nametags hahaha. het waren er 2 van nexus en 2 van een andere onbekende faction. omdat nexus door omstandigheden een ally was van ons kon ik de ally chat meelezen van hun... simongroot wist zeker dat die met 5 tnt's binnen zou komen en dit had hij tegen iedereen gezegd haha. na een 10tal ontploffingen wist hij het weer zeker dat het met 5 tnt's zou lukken... ze kwamen er dus niet in LOL... na een tijdje had hij weer een idee en wist alweer dat het zou lukken maar hij had geen tnt meer... hij begon bijna te smeken bij anderen voor tnt en zelfs ik heb hem tnt's aangeboden voor geld Very Happy hij kocht ze niet want hij had er geen geld voor zei hij. ik had ze al gezegd dat het ze toch niet binnen zouden komen maar ze gingen door en ik ging door met me trashtalk tegen iedereen van hun die wat tegen mij zei Razz al met al heeft dit 40 / 50 minuten geduurd en ze hebben zeker 20 tot 30 tnt's verbruikt in totaal hehe. 1 iemand van hun ging zelfs bijna dood toen ze met lava aan het klooien waren! alleen door potions heeft hij zich kunnen redden haha uiteindelijk heb ik ze gezegd dat ik wel wat beters te doen had en toen ben ik zelf anderen gaan raiden Razz 

ik wilde de een base raiden toen ik nametags zag ergens anders en toen ben ik daarheen gegaan, heb ze gekilled en heb hun geraid. toen weer terug naar de eerste base en die geraid en toen ik bovengronds ging op die plek een 3de base geraid XD

savonds ook nog met rage een base van division leeg gehaald. ook een grote en sterke faction al hadden ze hun grond al geunclaimed. toch een lekkere loot alweer van alle raids bijelkaar!! als de F home net opreuimd is gooien we hem wel alweer vol Razz bijna aan de lopende band hehe

misschien volgt er nog wel een filmpje van de tnt aanval... ik heb namelijk de laatste 20 minuten opgenomen Razz

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   di sep 10, 2013 5:17 am

Haha vanovond was het toch een apart mc avondje XD ik ga niet weer een heel verhaal typen waar dan toch niemand op reageert. In het kort: we hebben al onze tnt opgebruikt om een base te raiden haha 160 tnt gewoon weg!!! Loot was niet super maar we hebben wel gelachen hehe

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   wo okt 02, 2013 6:03 pm

bij deze het filmpje van Nexus die onze skellie probeert te raiden (oftewel terug te raiden haha):

wij beveiligen alles beter XD

nog wat meer info over de super duper faction nexus: ze bestaan niet meer!!! sommige perm banned, anderen gestopt tot 1.7 update en sulletjes zoals simongroot hebben wij gewoon geraid! wij gaan dus steeds vrolijk door in onze bases en raiden anderen wel nog tussendoor Razz

later volgt nog een poging door Venom om onze 1 chunck base te raiden.

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   vr okt 11, 2013 2:25 am

Aangezien de server gaat resetten hebben we maar een filmpje langs zowat al onze locaties gemaakt en meteen een samenvatting van de 1.6 periode gemaakt. Duurt meer als een half uur maar het is wel goed te bekijken.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: NA faction NANL   

Terug naar boven Go down

NA faction NANL
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: