[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 5:07 am

Graag wil ik nogmaals een WoT toernooi houden.
Inschrijven tot 1 Januari en daarna beginnen we. Sommigen weten het volgende al maar voor anderen leg ik het nogmaals uit.
We werken met een toernooi schema dat begint met een 1ste ronde. De winnaars gaan door en de verliezers krijgen een herkansing aan de verliezers kant. Verlies je een 2de x dan lig je uit het toernooi. Je hebt dus altijd een herkansing MAAR als je alles wint behalve de finale dan is het ook over en ben je 2de Wink Dat is de enigste uitzondering. Ik zal een screenshot van een schema in de een spoiler zetten onderaan deze post. Schema van bv 16 spelers. er kan met 4, 8, 16 of 32 spelers gespeeld worden maar ook bv met 12, 20 en 24 maar dan wijkt het schema een beetje af omdat deze bedoeld zijn voor e-darten maar het kan dus wel Wink

De wedstrijden hoeven niet direct achter mekaar gespeeld te worden. Er word geloot met de ingeschreven spelers en dan post ik de wedstrijden die gespeeld moeten worden en dan kunnen de spelers zelf afspreken wanneer de game gespeeld word. je hebt wel maximaal 1 week om de game te spelen anders zijn we gewoon te lang bezig ! het is dus handig als de spelers die niet vaak op het forum verschijnen mij op skype toevoegen of in de skype NA groep deelnemen. dat maakt het afspreken een stuk makkelijker Smile nog beter is om iedereen actief te krijgen op het forum en in het wot afspreek topic ( http://www.n-agents.net/t672-wot-afspreek-topic ) of via pb af te spreken. de skype adressen en andere contact info van iedereen vind je in http://www.n-agents.net/t176-alle-social-media-contact-info-van-de-leden

Regels:
1 vs 1 met maximaal een level V tank. premium tanks en arty's mogen gewoon meedoen.
best of 3 ! Dus je zult 2x moeten winnen om te winnen en bij gelijkspel word er gewoon doorgespeeld totdat iemand 2x gewonnen heeft.
map wat gespeeld word is dit toernooi: siegfriedlinie - confrontatie en de speler die als 1ste genoemd word (zeg maar de thuis spelende speler) maakt de trainigskamer aan.
en op tijd je game spelen ! dat was het...

Alle WoT spelers krijgen een berichtje via de WoT site dat ze dit topic eens moeten bekijken. Dit doe ik zodat we hopelijk meer inschrijvingen krijgen en om de WoT spelers ook op dit forum te krijgen Wink

Ik hoop dat we minimaal 8 spelers zich inschrijven maar nog liever 12 of 16 !!!

De prijzen wat je kunt winnen zijn verdubbeld Wink http://www.n-agents.net/t824-kerst-en-jubileum-battle-prijzen-topic

Spoiler:

deelnemers:
Andrea
DaBeav
DaGoonch!!
GaZz
Rage
Realmkiller
Roytje
Snooyer

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Laatst aangepast door DaBeav op wo dec 26, 2012 11:35 pm; in totaal 15 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 29-05-12

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 11:07 am

Ik doe mee !!!
(Ik ga verliezen)
Woot!!!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 3:12 pm

je staat genoteerd in de 1ste post...

______________________________________________________________________________________________________

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 4:16 pm

Ach, waarom ook niet.
Knal mijn arty maar weer af! Razz

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 4:19 pm

misschien wel, misschien niet. je staat iig genoteerd XD

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 5:42 pm

ALS ANDREA MEEDOET DAN DOE IK OOK MEE! XD
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 6:02 pm

staat genoteerd Wink nog 4 en we hebben er minimaal 8 en dan hopen dat we er weer 4 bij krijgen maar eerst eens die 8 halen !

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 9:47 pm

ik doe meeee, hopelijk faal ik dit keer niet zo hard XD
Gelukkig heb ik nu me kv1 gehehehehe! Very Happy
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 10:30 pm

@DaBeav schreef:
je staat genoteerd Wink

We verlengen de inschrijving tot 1 Januari Wink

Terug naar boven Go down
Roytje
Korporaal der eerste klasse

Aanmelddatum : 01-06-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 10:41 pm

ik doe mee Very Happy
Alleen ff weer wat tier 5 halen Razz
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 06, 2012 10:45 pm

je staat genoteerd en zal wel lukken met die tier V's Razz

met nog 2 spelers hebben we al een leuke battle maar nog interessanter word het als we er meer krijgen Very Happy

Terug naar boven Go down
GaZz
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 03-09-12

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 20, 2012 5:45 pm

Nouw 1 speler heb er je er bij ! count me in Very Happy en tier V is een toffe tier :p
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 20, 2012 6:56 pm

je staat genoteerd Wink

Terug naar boven Go down
GaZz
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 03-09-12

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 20, 2012 9:09 pm

Trouwens is de tank t-50-2 allowed? als tier V?
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   do dec 20, 2012 9:52 pm

@DaBeav schreef:
1 vs 1 met maximaal een level V tank. premium tanks en arty's mogen gewoon meedoen.

Alle tanks van level I, II, III, IV & V mogen mee doen Wink

Terug naar boven Go down
snooyer

Aanmelddatum : 30-08-12

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   wo dec 26, 2012 11:15 pm

ik zal meedoen
langzaam de draad weer eens oppakken met wot Smile
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   wo dec 26, 2012 11:37 pm

je staat genoteerd Wink

Veel zal er denk ik niet bijkomen maar kan wel uiteraard !

1 Januari starten we

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   di jan 01, 2013 2:16 pm

De loting is achter de rug en dit zijn de 1ste wedstrijden :

DaBeav - Rage
Andrea - Roytje
Realmkiller - Snooyer
DaGoonch!! - GaZz

Probeer zo snel mogelijk jullie wedstrijd te spelen ! (behalve Roy want die is nog op vakantie, deze game zo snel mogelijk spelen als Roy terug is)

Nogmaals de regels:
best of 3 ! Dus je zult 2x moeten winnen om te winnen en bij gelijkspel word er gewoon doorgespeeld totdat iemand 2x gewonnen heeft.
map wat gespeeld word is dit toernooi: siegfriedlinie - confrontatie en de speler die als 1ste genoemd word (zeg maar de thuis spelende speler) maakt de trainigskamer aan.
en op tijd je game spelen ! (maximaal 1 week)
dat was het...

Ik zal zo nu en dan een screenshot posten met het verloop van de battle Wink

Terug naar boven Go down
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   di jan 01, 2013 2:36 pm

Is Roytje dan wel binnen een week terug?
Aangezien ik als eerste tegen hem op mag nemen :p
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   di jan 01, 2013 2:43 pm

roy zou de 6de terug zijn maar hij heeft vrijstelling om eventueel iets later te starten door zijn jetlag Very Happy

Terug naar boven Go down
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   di jan 01, 2013 2:45 pm

Aah Okee dank je wel Smile
Ik laat en wel kiezen wanneer die wil (a)
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   di jan 01, 2013 2:58 pm

ik heb de eerste battle tegen snooyer gewonnen met 2-0 Wink
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   di jan 01, 2013 3:09 pm

netjes... volgende wedstrijden zal ik posten zodra deze bekend zijn Wink

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   wo jan 02, 2013 12:29 am

Ik heb verloren van Rage met 1-2 Very Happy Nu wachten op de volgende uitslagen

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   wo jan 02, 2013 12:32 am

Whoop whoop! De winnaar van de vorige competitie uitgeschakeld!!
Wees maar bang voor me mensen! Cool

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !   

Terug naar boven Go down

WoT battle toernooi - Inschrijven tot 1 Januari en dan starten we !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Forum en leden informatie :: Battles en shizzle-
Ga naar: