[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende
AuteurBericht
floris039
Soldaat der tweede klasse

Aanmelddatum : 05-01-15

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 05, 2015 10:34 pm

Is goed!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 05, 2015 10:47 pm

Ik heb je geinvite Wink hartelijk welkom en veel plezier

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Dazhbog
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 17-02-13

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 4:45 pm

Welkom Floris
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 7:36 pm

Welkom floris! Very Happy
Terug naar boven Go down
floris039

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 8:57 pm

Ff nog 1 dingetje... ik zit nu nog in cooldown kan nog niet joinen... en een vraagje: in welke clan kom ik ik heb 5k battles en een pb vanbijna 2000 :( verder speel ik beter dan dat mijn pb zegt...
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 9:08 pm

@floris039 schreef:
Ik zit nog 1 dag in de cooldown morgen avond kan ik joinen

@floris039 schreef:
Morgenavond half 10 kan ik joinenen... ik zal dat dan dus ook doen :p

om te beginnen is dubbelposten niet toegestaan dus triple posten al helemaal niet...
let hier aub op Wink gebruik de edit knop of wacht totdat 24uur tussen je posts zit of wacht totdat iemand anders na jou gepost heeft.

om je vraag te beantwoorden: voor nu ben je geschikt voor clan2, dus de NANL2, maar zodra je PB boven de 2500 komt kan je overstappen naar clan1, NANL (nu nog NA_NL maar dat veranderd snel)

______________________________________________________________________________________________________

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Laatst aangepast door DaBeav op di jan 06, 2015 10:08 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
floris039

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 9:42 pm

Allereerst srry je hebt gelijk...

Dan nog ene vraagje ik moet dus nog 500 pb halen om naar clan 1 te mogen. Er is plaats in clan 1 en ik had daar al een uitnodiging voor gekregen... zou je me niet gewoon in clan 1 kunnen plaatsen mijn pb gaat de laatste tijijd snel omhoog...

Dan een vraagje wat bedoel je met de dit knop? Zit die ook op je telefoon?mm
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 9:46 pm

Hij bedoeld de EDIT knop. Die is rechts bovenin je geplaatste berichten te vinden.

En als jij 5k battles heb, en jou persoonlijke beoordeling moet nog met 500 punten stijgen, dan ben jij daar zeker nog een half jaar tot een jaar mee bezig.

Nogmaals, welkom bij de NA Smile
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 10:14 pm

ik bedoelde idd de EDIT knop. was een typo van mijn kant Wink

je komt net op een moment dat we een 2de clan erbij hebben gemaakt. je was nog geen lid van onze clan omdat je in een cooldown zat. je staat dus ook niet op de lijst van spelers die wel willen verhuizen van clan1 naar clan2. en omdat je nog niet daadwerkelijk in onze clan zat zul je een invite ontvangen voor clan2 omdat je net niet aan de "eisen" van clan1 voldoet. zodra jij boven de 2500 PB en 2500 Battles komt dan kun jij gerust naar clan1 komen vanuit clan2 maar voor nu is het clan2 voor jou.

Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 10:17 pm

Welkom Floris!
Je komt in clan2 terecht, je kunt daar online bij WOT hulp vragen aan brat2008 als je daar behoefte aan hebt. Soms speelt mn zoontje daar mee, maar savonds ik zelf.

Hahaha ok, nou veel plezier in deze clan, dat is het belangrijkste! Er worden regelmatig wedstrijden georganiseerd, het beste kun je de website in de gaten houden.
Je kunt je ook op de topics abonneren. Dan krijg je een emailtje als er een nieuwe bericht op het topic staat.

Grtz,
Pagasus45

Laatst aangepast door Pagasus45 op di jan 06, 2015 10:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
floris039

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 10:19 pm

Ik heb geen hulp nodig hoor heb al tier 8 en dit is niet mn eerste clan waar ik lid van ben ;p
Terug naar boven Go down
Dutchguy
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 04-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di jan 06, 2015 10:23 pm

dat zeg je nu, maar zodra je een paar mensen hier een tijdje hebt mee gemaakt, heb je echt wel hulp nodig lol!

PS: just kidding
Terug naar boven Go down
floris039

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   wo jan 07, 2015 3:21 pm

Op skype heet ik trouwens heijdenfloris3. Ik ben vanavond online op wot maar kan nog niet de clan joinen kan pas vanaf half 10... ik heb dus een vraagje: kunnen jullie me alvast ij de skype groep zetten. Ik heb trouwens miss wel een ts waarop we gratis kunnen. Daar kun je volgens mij ook aan de beheerder vragen of je er een eigen kanaal mag. Het is is wel een ts van duitsers... dus je moet vragen of dat mag. Dat had mijn vorige clan ook gedaan totdat ze een eigen ts hadden... ik persoonlijk vind ts fijn er omdat je dan ook een peleton kanaal kan joinenn dan is het daar wat rustoger dan op skype...
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   wo jan 07, 2015 3:24 pm

@floris039 schreef:
Op skype heet ik trouwens heijdenfloris3. Ik ben vanavond online op wot maar kan nog niet de clan joinen kan pas vanaf half 10... ik heb dus een vraagje: kunnen jullie me alvast ij de skype groep zetten. Ik heb trouwens miss wel een ts waarop we gratis kunnen. Daar kun je volgens mij ook aan de beheerder vragen of je er een eigen kanaal mag. Het is is wel een ts van duitsers... dus je moet vragen of dat mag. Dat had mijn vorige clan ook gedaan totdat ze een eigen ts hadden... ik persoonlijk vind ts fijn er omdat je dan ook een peleton kanaal kan joinenn dan is het daar wat rustoger dan op skype...

Beste floris neem ff contact met Beav op via een pm wij willen heel graag T3 proberen
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   wo jan 07, 2015 3:32 pm

floris, dit topic is om jezelf voor te stellen. 99% van wat je post is geen voorstellen Wink probeer al je posts in het juiste topic te posten!

om te reageren:
een kanaal op een TS3 server krijgen is geen probleem. dat kan ik her en der op servers fixen maar daar hebben we niet veel aan.

ik kan je zeker in de skype groep gooien Wink post al je info aub wel even in het betreffende topic: http://www.n-agents.net/t176-alle-social-media-contact-info-van-de-leden bedenk wel dat we niet veel doen met de skype groep Wink meestal hebben we losse calls. dus ook gewoon een call per peloton ipv iedereen in 1 call.

we weten dat je pas vanaf half 10 te inviten bent Wink dit hoef je niet in elke post te melden...

probeer vanaf nu goed te posten en heb geduld aub!

Terug naar boven Go down
jeffensco
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 09-01-15

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 4:41 pm

Hoi allemaal mijn naam is marc, ik ben 24, ik speel world of tanks, en ben daar in nog aan het opwerken. mijn hoogste tier is op het moment 6 met de tankjager de jackson. ik speel momenteel met name de Amerikaanse voertuigen. daarnaast heb ik 1 tankjager tier 5 van SU, de wolverine, de chaffie en een tier 4 medium tank m3 lee. nog ruimte vrij in mijn garage dus.

ik merk dat altijd alleen het gevecht in gaan niet altijd even handig is, en denk met samen spel ook in het spel meer te kunnen bereiken. zeker op tactische gebieden.
dus mijn motivatie is om lekker samen te kunnen spelen met anderen spelers, daarvan kunnen leren.
ik ben wel een casual speler en zal niet altijd even vaak online zijn, hoop niet erg is.

In game ben ik te vinden onder de naam Jeffensco. mochten jullie meer willen weten hoor ik het hopelijk wel.
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-11-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 4:49 pm

Welkom bij de club Marc

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

WOT ACCOUNT NANL  DAVEKLO
WOT ACCOUNT NANL2   DAFIO
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 4:51 pm

Ik heb je zojuist geinvite voor NANL2 Wink check de wot site.

hartelijk welkom en veel plezier in onze clan!

Terug naar boven Go down
Dazhbog
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 17-02-13

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 5:46 pm

Welkom Marc...
Terug naar boven Go down
jeffensco
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 09-01-15

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 6:24 pm

invite is ontvangen en geaccepteerd:)
Terug naar boven Go down
Dutchguy
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 04-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 6:49 pm

iedereen die zich de laatste dagen heeft aangemeld, welkom (ben lui dus doe het lekker zo Wink )
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 7:15 pm

Welkom Marc!
Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 09, 2015 7:59 pm

Welkom Marc!
Terug naar boven Go down
marco0210

Aanmelddatum : 12-01-15

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 12, 2015 8:03 pm

Hey allemaal

Ik ben marco ben 30 jaar en ben al een tijdje aan het spelen met Wot.

heb verschillende tanken verzameld, alleen maar british tanks,
ben nu bezig met tank tier 7 maar ben aan het sparen voor een tank van tier 8.

hoop dat ik hier veel plezier kan hebben met de mensen die hier ook spelen

marco
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-11-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 12, 2015 8:05 pm

Welkom Marco

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

WOT ACCOUNT NANL  DAVEKLO
WOT ACCOUNT NANL2   DAFIO
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   

Terug naar boven Go down

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: