[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo dec 28, 2014 9:06 pm

Welkom hanz!
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-11-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo dec 28, 2014 9:36 pm

Ook namens mij welkom Hans

______________________________________________________________________________________________________

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

WOT ACCOUNT NANL  DAVEKLO
WOT ACCOUNT NANL2   DAFIO
Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma dec 29, 2014 9:42 am

Welkom Hans!
Terug naar boven Go down
hans_1982_nld
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

Aanmelddatum : 28-12-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   di dec 30, 2014 10:13 pm

dank u dank u
Terug naar boven Go down
TouchThatScreen
Soldaat der tweede klasse

Aanmelddatum : 31-12-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   do jan 01, 2015 1:45 pm

je moet effe dit invullen

1. Naam: TouchThatScreen in real life Jordi
2. Leeftijd: Ben 15 jaar
3. Spel(len): WoT,WoW,BFH
4. level(s) / Tier(s):in ieder geval op BFH en Wot weet ik het, 1. lvl 22 2. tier 5
5. Hoe kom je bij dit forum: Door de clan te joinen ;D
6. Mijn skype : jordi.mast1
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   do jan 01, 2015 2:27 pm

Hartelijk welkom Jordi Smile

Veel plezier hier in onze clan Very Happy
Terug naar boven Go down
Dazhbog
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 17-02-13

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   do jan 01, 2015 3:21 pm

welkom
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   do jan 01, 2015 3:48 pm

Welkom Jordi

______________________________________________________________________________________________________

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   do jan 01, 2015 4:12 pm

Hartelijk welkom en veel plezier in onze clan!

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   do jan 01, 2015 10:48 pm

Welkom in de clan allen!
Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   vr jan 02, 2015 8:10 am

Welkom Jordi.
Terug naar boven Go down
AlessioNabarro
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse

Aanmelddatum : 04-01-15

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 4:38 pm

Hoi allemaal

Mijn naam is Alessio en mijn Wot naam is alesske.
Ik ben 18 jaar en speel dus Wot.
Ik ben nu bezig met russische tanks en zit aan de IS (tier 7)
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 5:11 pm

Hartelijk welkom en veel plezier in onze clan Wink

invite is gestuurd

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Dazhbog
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 6:03 pm

Alessio, welkom..
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 6:11 pm

Welkom Alessio

Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 7:17 pm

Welkom Alessio!
Terug naar boven Go down
kamikazi_killer
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

Aanmelddatum : 29-12-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 7:41 pm

hay hallo,

ben jeroen 41 jaartjes jong Ole en groot WoT player. Ben de vader van freaky_boy2003 Zucht en door hem ook hier terecht gekomen. Heb stiekum 2 accounts :troll: op WoT maar ben nu ff flink actieve op deze. Mijn andere nicknaam op WoT is staappie heb daar inmiddels 1 tier 10 waffentragger E100 onder andere. Nou tot zover iets over mij.

is het niet wat om teamspeak te gebruiken mss?????

grtjes kamikazi_killer (jeroen)
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 7:54 pm

Welkom Jeroen en Alessio!

Enjoy ur time here Smile
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 8:54 pm

hartelijk welkom Alessio en Jeroen.
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 9:09 pm

Ook welkom aan Jeroen

Terug naar boven Go down
Dazhbog
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 9:29 pm

.... en Jeroen, ook welkom.
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo jan 04, 2015 9:36 pm

Hartelijk welkom en veel plezier in onze clan kamikazi_killer

Wij hebben 2x een poging gedaan voor TS3 maar het merendeel wilde skype behouden als communicatie. Mocht je een gratis 24/7 TS3 host weet te vinden mag je me dit wel vertellen.

Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 05, 2015 8:57 am

Welkom papa Jeroen.

Er zitten hier meerdere vaders/zonen in de clan.
Terug naar boven Go down
floris039

Aanmelddatum : 05-01-15

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 05, 2015 10:29 pm

Ik ben floris. Ik heb een vraagje, wordt er in jullie clan nog veel wot gespeeld? Ik zou graag willen joinen. Ik ben bijn a17 jaar en mijn wotnaam is net als mn gebruikersnaam: floris039. Ik zocht een clan en jullie clan stond bovenaan en dacht lijkt me wel een leuke clan. Mijn maximale tier is tier 8, ben best vaak online...
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma jan 05, 2015 10:32 pm

zeker spelen wij vaak XD wij spelen zelfs zo vaak dat we momenteel bezig zijn om een 2de clan op te starten omdat we elke maand aan de max zitten Wink

post je spelersnaam in http://www.n-agents.net/t674-spelersnamen en dan krijg je zo snel mogelijk voor 1 van onze clans een invite.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   

Terug naar boven Go down

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: