[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Thomski
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse

Aanmelddatum : 02-09-12

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 7:44 pm

Haha.. Nee hoor.. Ik heb geen ADHD.. Althans.. Niet zo veul als Andrea. Ghehe. Nee.. Valt wel mee. Komt goed (:
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 8:49 pm

jezus steeds meer gespuis hiero XD

ey welkom bro
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 8:55 pm

welkom jonguh Razz
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 8:58 pm

welkom Thom Wink
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 20-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 9:33 pm

welkom Thom, ik heb je net al ff gesproken Smile
we hebben nu ineens een dj erbij Razz
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 9:34 pm

Welkom thom,
Speel je toevallig ook nog wat games?

______________________________________________________________________________________________________

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
bram
Sergeant der eerste klasse

Aanmelddatum : 03-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 9:38 pm

welkom thom Smile altijd leuk als er nieuwe leden bij komen Razz
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 9:48 pm

Welkom en veel plezier in de NA!

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   zo sep 02, 2012 10:39 pm

Welkom en veel (speel)plezier in de clan! Very Happy
Terug naar boven Go down
VeristicalBlaze
Soldaat der tweede klasse

Aanmelddatum : 03-09-12

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 4:06 pm

Hallo daar! Ben Jorik, 18 jaar. Speel voornamelijk Call of Duty online(verder bijna alleen offline) en heb verder ook nog MKW en een paar anderen.

Ik heet bij Black ops en MW3 [NG]Phantom.

Ik kom over van mijn (eigen) oude Call of Duty Wii clan [NG](NGamer), als het goed is zijn er al een aantal van mijn (dooie :/ )clan naar jullie overgegaan, weet niet precies wie in ieder geval heet er een Dutchguy Wink

Hoop hier weer een beetje plezier te krijgen in het spelen van CoD met andere peoples! Very Happy

P.S.: wordt er hier ook gebruik gemaakt van Skype? Binnen mijn oude clan was het de regel om Skype te hebben omdat dit gewoon veel gezelliger was en iemand zonder Skype viel altijd buiten de boot, voor het serieuzere tactische spel was het ook gewoon handiger overleggen Wink
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 4:25 pm

Welkom en veel plezier!

Ja we hebben skype en alle info hierover vind je in het topic bij de leden met alle contact info van de leden. Ben op foon anders gaf ik meteen de link XD

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

Aanmelddatum : 26-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 4:25 pm

aaah je komt van de n-gamers Smile

welkom en veel plezier Very Happy
Terug naar boven Go down
VeristicalBlaze

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 4:33 pm

Jups, ben de oprichter van de clan Wink
Blijkbaar zijn we al een beetje bekend hier, in de positieve of de negatieve zin? Razz
Terug naar boven Go down
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 29-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 4:35 pm

YAAAY nog een mkw'er!!!

Welkom in de clan ;D
Terug naar boven Go down
Lambade
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

BerichtOnderwerp: Voorstellen   ma sep 03, 2012 5:39 pm

Very Happy 1. Naam: Bart Hendriksen
2. Leeftijd: 14
3. Spel(len): Wot, desert-operations, tanki-online, farming simulator
4. In game naam(namen): Lambade, generalbart769, bart769
5. level(s): hoogste is tier 6( m6 heavy tank, kv1s), 1.000.000 punten, weet ik zo gauw niet
6. Hoe kom je bij dit forum: Snap ik eigenlijk niet echt, maar als bedoelt wordt waar om ik wil joinen: Ik was al een tijdje opzoek naar een clan. Ik had er een gevonden, een engelse: UKTB, maar die lieten me niet toe. Toen deed ik een gevecht, samen met KoningAapII. Die nodigde me uit, en ik zei natuurlijk ja. Dit is het dus Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Terug naar boven Go down
bram

Aanmelddatum : 03-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 5:42 pm

Haha welkom bartt Smile Ik weet nog niet of je het al had gezien maar ik ben KoningAapII Very Happy
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 5:44 pm

@VeristicalBlaze schreef:
Hallo daar! Ben Jorik, 18 jaar. Speel voornamelijk Call of Duty online(verder bijna alleen offline) en heb verder ook nog MKW en een paar anderen.

Ik heet bij Black ops en MW3 [NG]Phantom.

Ik kom over van mijn (eigen) oude Call of Duty Wii clan [NG](NGamer), als het goed is zijn er al een aantal van mijn (dooie :/ )clan naar jullie overgegaan, weet niet precies wie in ieder geval heet er een Dutchguy Wink

Hoop hier weer een beetje plezier te krijgen in het spelen van CoD met andere peoples! Very Happy

P.S.: wordt er hier ook gebruik gemaakt van Skype? Binnen mijn oude clan was het de regel om Skype te hebben omdat dit gewoon veel gezelliger was en iemand zonder Skype viel altijd buiten de boot, voor het serieuzere tactische spel was het ook gewoon handiger overleggen Wink

@DaBeav schreef:
Welkom en veel plezier!

Ja we hebben skype en alle info hierover vind je in het topic bij de leden met alle contact info van de leden. Ben op foon anders gaf ik meteen de link XD

Welkom en veel plezier in de clan! Very Happy

Dit is het topic dat beav bedoelt Wink

@Lambade schreef:
Very Happy 1. Naam: Bart Hendriksen
2. Leeftijd: 14
3. Spel(len): Wot, desert-operations, tanki-online, farming simulator
4. In game naam(namen): Lambade, generalbart769, bart769
5. level(s): hoogste is tier 6( m6 heavy tank, kv1s), 1.000.000 punten, weet ik zo gauw niet
6. Hoe kom je bij dit forum: Snap ik eigenlijk niet echt, maar als bedoelt wordt waar om ik wil joinen: Ik was al een tijdje opzoek naar een clan. Ik had er een gevonden, een engelse: UKTB, maar die lieten me niet toe. Toen deed ik een gevecht, samen met KoningAapII. Die nodigde me uit, en ik zei natuurlijk ja. Dit is het dus Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Jij ook van harte welkom! Very Happy
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 20-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 6:03 pm

beiden welkom en veel plezier Razz
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

Aanmelddatum : 26-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 6:20 pm

@VeristicalBlaze schreef:
Jups, ben de oprichter van de clan Wink
Blijkbaar zijn we al een beetje bekend hier, in de positieve of de negatieve zin? Razz

in positieve zin natuurlijk Razz

welkom lambonade Wink
Terug naar boven Go down
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 6:29 pm

Welkom!!
Heel veel plezier in de clan Very Happy
Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 7:35 pm

welkom jorik en lambade en veel plezier!
Terug naar boven Go down
GaZz
Korporaal
Korporaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 8:47 pm

1. Naam: GaZz
2. Leeftijd:19
3. Spel(len): world of tanks en battlefield 3
4. In game naam(namen): GaZz / GaZzNL
5. level(s): Tier 6?
6. Hoe kom je bij dit forum: Forum van world of tanks

Lekker gezellig gamen toch!!

Terug naar boven Go down
Zerohawk
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 8:48 pm

1. Naam:Roy Steenwijk
2. Leeftijd:19
3. Spel(len):World of Tanks
4. In game naam(namen): ZeroHawk
5. level(s): ehhhh Hoogjes?
6. Hoe kom je bij dit forum: Vriend van me heeft mij voorgesteld GazzNL
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 8:52 pm

welkom en veel plezier beiden Wink

sub-forum van WoT vind je hier : http://www.n-agents.net/c10-wot en bij http://www.n-agents.net/f1-de-leden-nieuwe-leden-stellen-zich-hier-voor vind je alles om contact te hebben tijdens het gamen Wink

Terug naar boven Go down
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   ma sep 03, 2012 8:53 pm

Welkom GaZz!!
Welkom Roy!!!

Beide heel veel plezier in de clan!!
(wow opeens veel wot spelers) haha
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   

Terug naar boven Go down

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 28Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: