[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Andere forums/Andere gamesites/etc.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 10:03 am

Hier kunnen jullie andere forums, andere gamesites, etc. posten.
Uiteindelijk proberen we om zoveel mogelijk site's te hebben en dat dan iedereen lid kan worden...
Mijn gamesite's, forums, etc. zijn :
www.gamed.nl
www.ngamer.nl
www.nintendolife.com
www.gamespot.com

Nu die van jullie posten Smile
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 10:07 am

Ik zit op gamer.nl (via m'n iPod), en dat is het wel wat gamesites betreft.
Zo lang ik weet wanneer de games uitkomen die ik wil spelen vind ik het wel best!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 10:49 am

Oke, ziet er overzichtelijk uit...
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 12:08 pm

maar dit heeft niks met GE online te maken dus... deze verplaats ik naar het nieuwe forum: Games Algemeen & Informatie

______________________________________________________________________________________________________

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 1:15 pm

Het monster hunter kingdom.
Nederlands forum van monster hunters voor monster hunters!
http://mh3kingdom.wiiforumzone.com/

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 5:57 pm

Alleen die ?
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 6:47 pm

en niet te vergeten N-agents en Insider gamer

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo feb 27, 2011 10:06 pm

Martijzzzz schreef:
Alleen die ?
ik heb ook een acc op het [N]gamer forum maar daar doe ik nauwelijks wat mee Wink
voor de rest ben ik geen lid van andere forum's

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   ma feb 28, 2011 3:28 pm

Oke...
Ik ga misschien ook lid worden van InsideGamer...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo maa 06, 2011 10:21 am

Zijn alle site's al genoemd ofzo ???
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo maa 06, 2011 11:39 am

Na meer dan 1jaar is op 1 maart 2011 een oud forum waar ik lid van ben weer een beetje actief geworden.
De beheerders proberen om dit forum te "reanimeren". dit doen ze door de site een nieuwe lay-out te geven,
onderwerpen/catagorie├źn te openen en andere dingen aan te passen.

Ik heb het hier over SuperSmashWorld, een forum over de super smash bros serie.
http://supersmashworld.wiiforumzone.com/

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   zo maa 06, 2011 11:41 am

Jij hebt ook allemaal dingen van WiiForumZone xD
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   wo apr 27, 2011 10:18 pm

wist niet waar ik deze moest posten dus doe het maar hier Razz

Konden jullie dit apparaatje al? is een loader dock voor je wii controllers.

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   wo apr 27, 2011 10:21 pm

Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   wo apr 27, 2011 10:52 pm

Yup, ik ken het
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   do apr 28, 2011 12:42 pm

natuurlijk batterijen zijn irri
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   do apr 28, 2011 8:00 pm

ik heb zo'n lader... is wel handig Wink beter dan steeds batterijen wisselen iig.

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   do apr 28, 2011 8:16 pm

Heb oplaadbare batterijen. Houden het veel langer vol, dat moet je constant opladen.
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   do apr 28, 2011 8:50 pm

ey ruud je had een topic kunnen starten voor dit soort dingen. bijv. wii accesoires

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   vr apr 29, 2011 8:32 pm

jaa je hebt gelijk matthias excuseeer haha tongue
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   vr apr 29, 2011 8:35 pm

MrJiHawk schreef:
Heb oplaadbare batterijen. Houden het veel langer vol, dat moet je constant opladen.

jaa je moet hem best wel in de gaten houden dat accuutje, maar als ik dan op dit forum zit doe ik hem ff opladen in me laptop Very Happy
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   za apr 30, 2011 3:14 pm

ik heb 4 controllers en er staan er altijd 2 op te laden... wil wel nogeens gebeuren dat tijdens het spelen me controller leeg is. dan snel snel wisselen en meestal kost me dat 1 leven...

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   za apr 30, 2011 8:07 pm

Heb ik geen last van, doe ze altijd op tijd wisselen. Wink
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   za apr 30, 2011 10:24 pm

ja dat vergeet ik dus Rolling Eyes

Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   za apr 30, 2011 10:55 pm

Ik heb geen oplader maar mijn batterijen gaan super lang mee Smile
We moeten trouwens weer ff ontopic gaan...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Andere forums/Andere gamesites/etc.   

Terug naar boven Go down

Andere forums/Andere gamesites/etc.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Andere games en consoles :: Algemeen & Data-
Ga naar: