[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Afspreek Topic Minecraft

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   vr mei 17, 2013 5:45 pm

Ja kmoe eerst ff mc fixe via iemand van ons.. mc staat nog op me oude lappie.. of kan ik mc naar mezelf mailen?

Dn zal ik van het weekend eens zoeken en laat dn weer van me horen.
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   vr mei 17, 2013 5:47 pm

Meneer Bami zal meneer Rage er wel op wijzen dat meneer Rage de MC man is van ons Razz maar ik/jullie/we/iemand zal wel eens kijken hiervoor Wink

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   vr mei 17, 2013 7:00 pm

lol meneer Rage komt er net achter dat hij niet meer de gehackde mc heeft, kan meneer DaBeav deze ook weer naar mij toesturen zodat ik,
meneer Rage, Mc man, dit mogelijk in de toekomst kan gaan verspreiden onder de leden van het forum!

Daarnaast mijne heren, zal ik ook wel even gaan kijken naar een servertje.
Als u, en u, en u, en u, en u, en u, en u..... etc. dat ook zou willen doen, komen we zeker op een goede server terecht.

Met vriendelijke groeten,
meneer Rage, Mc man! Razz

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   zo mei 26, 2013 10:07 am

http://minecraft.serverlijst.nl/

Een site met nederlandse mc servers. Ik denk dat wij er eentje moeten zoeken bij factions Wink zelf heb ik de eerste dagen geen tijd om deze servers te testen helaas... eind deze week wel maar misschien wilt iemand anders alvast een kijkje nemen.

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   zo mei 26, 2013 12:08 pm

http://www.battlecraft.nl/
hmmm deze lijkt me wel interessant Smile cracked, pvp, factions en behoorlijk wat ram geheugen voor de server!

http://minecraft.serverlijst.nl/server/StadioCraft
deze is ook goed denk ik Wink

maar ook ik heb de komende week geen tijd om te testen. erg druk met school!

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   ma jun 03, 2013 5:06 pm

we hebben afgelopen zaterdagnacht een goede server gevonden !!! een server met economy, pvp, survival games en uiteraard factions.
Rage en ik hebben al een base opgezet en onze faction heet: NANL en we hebben voor nu de maximale grond geclaimed die mogelijk was.
als NA leden mee willen doen op deze server kunnen ze zich bij mij melden zodat ik je een invite kan sturen voor de faction en je naar ons huis kunt teleporten Wink

het server adress is play.guildcraft.nl Smile zeg maar wanneer je online wilt komen en dan krijg je uitleg via skype...

ps: vergeet niet we een geheime base hebben en dat je altijd oplet dat niemand je volgt!!! zonde als we helemaal opnieuw moeten beginnen...

Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   wo jun 05, 2013 8:26 pm

ik heb over een tijdje wat meer tijd om te spelen, heb het deze weken nogal druk Wink
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   

Terug naar boven Go down

Afspreek Topic Minecraft
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: