[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   za aug 25, 2012 3:52 am

Het is mogelijk om in te stellen om je eigen games allemaal op te nemen ! Je moet dan bij de instellingen van WOT de gevechts opname activeren (of iets als battle record) ! Dit vind je bij de instellingen onder spel (Game) onderaan Wink

In de World of Tanks map vind je het mapje 'replays' (C:\Games\World_of_Tanks\replays). Hier komen automatisch al je replays te staan en die kun je terug kijken. Je moet WOT uit hebben voordat je ze kunt openen, kan zijn dat je eerst moet aangeven met welk programma je de .wotreplay bestanden opent en dit is dan uiteraard world_of_tanks.exe ! Tijdens het afspelen van de replay kun je kijken hoe je daadwerkelijk keek in de game of je schakelt de vrije camera modus in. Ook kun je versnellen, pauze en slow motion bekijken Razz

Als je een replay wilt uploaden naar youtubezul je de replay moeten filmen met bv Fraps... Je kunt uiteraard het bestand zelf uploaden maar dan is het niet online te bekijken totdat het gedownload word door iemand die de juiste WOT versie geinstalleerd heeeft. De replays zelf kunnen alleen via WOT bekeken worden...

Verder wil ik nog zeggen dat de replays voornamelijk werken met de versie van WOT waar ze ook mee zijn opgenomen !!! Hele oude replays kun je dus niet bekijken met de 7.5 versie (je krijgt dan ook een melding voordat je kunt kijken) Sommige filmpjes doen het wel maar andere totaal niet. Om de oude filmpjes te bekijken zul je de oude versie moeten installeren en de replays naar de WOT.exe slepen van de betreffende versie. Zelf heb ik 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 en 7.5 geinstalleerd maar zodra de oude filmpjes allemaal bekeken en bewerkt zijn zal ik de oude versies verwijderen. Voor 7.1 was de replay functie nog niet aanwezig in WOT ! Dat je het even weet...

Voor degene die zich druk maakt over de ruimte wat dit in beslag neemt op je computer : Ik had 357 replays opgeslagen en dit was een totaal van 180mb dus ze zijn echt niet groot... En als je ze bekijkt en het is niks gooi je ze gewoon weg en hou je alleen de beste :DTitels van de bestanden kun je gewoon veranderen ;)en ook verplaatsen is geen probleem...

De kwaliteit kan een beetje als schokkerig ervaren worden maar ik vind het wel een klasse functie voor een spel ! Nooit meer een goede game waarvan je geen beeld hebt Razz

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is en anders vraag je me maar ! Gr Beav

PS: zelf had ik blijkbaar probleempjes met opnemen maar na herinstallatie en updaten word (tot nu toe) weer elke game opgenomen gelukkig :DHelaas kwam ik hier pas eergisteren achter en zijn 2 maanden lang geen games opgenomen geworden :(

@DaBeav schreef:
Ik heb een handig proggie gevonden voor WOT replays !!
Geef de map op waar je replays staan en zie meteen de info van die game ! Sorteer op aantal kills of andere zaken en delete meteen alles wat je niet hoeft. Plaats de allerbeste replays in de map favorieten en film ze Smile

Ik heb zojuist 700 replays uitgezocht in 2 minuten tijd XD

Er is btw ook een functie om replays te uploaden naar een site die ze ook meteen op youtube plaatst. Niet op je eigen kanaal maar de replay is wel te bekijken. Dit heb ik zelf nog niet getest !!!

WOT replay manager : http://www.mediafire.com/?0u5uehqz43b50kb

de bovenstaande werkt tot wot 8.4! onderstaande vanaf 8.5!

er is een update van de wot replays manager (de oude loopt vast als je de replays laad)

http://www.mediafire.com/?o2qpapu8ojy6hnn getest en alles werkt weer perfect ;)alleen ff de taal bij de 1ste opstart op en_eu zetten / opslaan (gewoon op dat rare woord klikken in het schermpje) en opnieuw opstarten !

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Laatst aangepast door DaBeav op za aug 09, 2014 3:50 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   za aug 25, 2012 3:00 pm

357 games van gemiddeld 7 a 8 minuten.. en dat nam maar 180mb in beslag? kan toch niet? ik ga nu ff kijken of ik het kan vinden.
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   za aug 25, 2012 3:33 pm

en toch is het zo Wink check zelf maar eens hoe groot dat 1 replay ongeveer is... mijn grootste replay is maar 1.091kB (er zijn er maar 3 groter dan 1.000kB) de kleinste is 171kB (zal wel eentje zijn waar ik naar de garage ging toen ik kapot was lol)

Ik heb de replays gesorteerd dus vandaar dat ik 3 mappen in de map replays heb Wink Ik heb er al verwijderd maar het zijn er nog 334 en maar 176 MB !

______________________________________________________________________________________________________

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   za aug 25, 2012 8:27 pm

Ik zie et ja! Nou beterr want dan kan ik veeel opnemen Smile ik krijg binnenkort fraps van iemand dus dan kan ik ze ook posten me vids
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   ma nov 19, 2012 1:35 pm

Ik heb een handig proggie gevonden voor WOT replays !!
Geef de map op waar je replays staan en zie meteen de info van die game ! Sorteer op aantal kills of andere zaken en delete meteen alles wat je niet hoeft. Plaats de allerbeste replays in de map favorieten en film ze Smile

Ik heb zojuist 700 replays uitgezocht in 2 minuten tijd XD

Er is btw ook een functie om replays te uploaden naar een site die ze ook meteen op youtube plaatst. Niet op je eigen kanaal maar de replay is wel te bekijken. Dit heb ik zelf nog niet getest !!!

WOT replay manager : http://www.mediafire.com/?0u5uehqz43b50kb

PS: dit ook in 1ste post geplaatst Wink

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   ma nov 19, 2012 5:23 pm

fking handig bro! Thnx, dit scheelt me een hoop tijd!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   vr dec 21, 2012 3:43 am

nog een handige forum post op wot.
als je oude replays hebt en je wilt deze toch nog opnemen dan moet je de juiste wot client versie geinstalleerd hebben. de onderstaande link bevat de download van redelijk wat wot clients Wink

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/130922-older-wot-versions/

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   di mei 07, 2013 11:29 pm

er is een update van de wot replays manager (de oude loopt vast als je de replays laad)

http://www.mediafire.com/?o2qpapu8ojy6hnn getest en alles werkt weer perfect Wink alleen ff de taal bij de 1ste opstart op en_eu zetten / opslaan (gewoon op dat rare woord klikken in het schermpje) en opnieuw opstarten !

dit ook in de 1ste post geplaatst...

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   vr jan 10, 2014 5:45 pm

ik gebruik tegenwoordig de wot replay analyzer! hiermee zie je nog net wat meer info van je replays (bv de mastery badge) en je kunt oudere replays gewoon hierin bekijken!

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/185348-089-wot-replay-analyzer-wip-1/

Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   wo maa 26, 2014 9:57 pm

hoi hoi,

kan iemand mij vertellen met welke goede programma de filmpje bekeken kan worden

media player werkt het niet en ook niet met een divx player.

zijn er soms code's voor of hoe zit het???
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   wo maa 26, 2014 10:26 pm

replays kun je alleen afspelen met wot zelf. sleep de replay in de worldoftanks.exe (niet in de wotlauncher.exe)

Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   wo maa 26, 2014 10:32 pm

Heb het inmiddels al door hahahaha
Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   wo nov 19, 2014 12:54 am

Hallo allemaal,

Ik wil een promo filmpje gaan maken voor NA_NL.
Dit filmpje kan gevolgd voor een gevechtsopname op het NA_NL YT kanaal gezet worden,
zodat onze clan meer bekendheid krijgt.
Het filmpje zou bijvoorbeeld ook op FB gezet kunnen worden.

In grote lijnen heb ik het in mijn hoofd hoe ik het wil hebben.
Een pakkende tune op de achtergrond
en diverse beelden van rijdende, schietende, spingende, ontploffende tanks e.d.

Hiervoor heb ik dus filmmateriaal nodig.
Dus als jullie filmmateriaal hebben stuur me die dan op via MSN.
Max. 3 filmpjes pp en geef aan op welk tijdstip ik het filmpje moet gebruiken.
Het is een giga pens met werk, dus bereid alles zoveel mogelijk voor mij voor plz.

Ook wil ik op de trainingkamer wat film materiaal opnemen.
Bijv. een ammorack ontploffing van verschillende kanten opgenomen.

Dus als je een filmster wilt zijn/worden help mij en de clan dus om het mooiste WOT filmpjes van je naar mij op te sturen. GRAAG ALLEEN DE WOT REPLAY FILES TOESTUREN!!!!

ik gebruik Ulead Videostudio 11.5 (omdat ik die al heb en er vertrouwd mee ben, sony vegas ligt mij niet zo) hiermee kan ik 16-9 beeld en 5.1 geluid gebruiken.
Terug naar boven Go down
jeffensco
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 09-01-15

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   vr jan 16, 2015 11:02 am

dat met de filmpjes is me via forum al is uit gelegd, maar moet zeggen dat het niet echt lukt, ik heb het 1 en ander al geprobeert. maar goed mischien kan iemand het een keer uitleggen via Skype Smile
Laat maar even weten hoe of wat.
Groetjes marc
Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   vr jan 16, 2015 12:55 pm

vraagMmemaaralsikeenkeertonloungeben
Terug naar boven Go down
jeffensco
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 09-01-15

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   di jan 20, 2015 9:42 am

eindelijk kan ik mijn replay's zien hehe, ik heb geen .exe bestand, ik moet hem gewoon openen met het spel zelf wat een zoektocht.

Nu nog kijken hoe ik het delen kan, ik kan hem zelf zien door de game te gebruiken en te uploaden naar wotreplays.com en zo :)http://wotreplays.com/uploader/jeffensco/id/460362 maar weet niet of anderen het ook kunnen zien.
Terug naar boven Go down
DutchPolska
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse

Aanmelddatum : 19-03-14

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   di jan 20, 2015 5:24 pm

Lekker hoor
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)   

Terug naar boven Go down

WoT replay functie (elke game opslaan met WoT zelf)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: De pc games :: WoT-
Ga naar: