[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   zo aug 05, 2012 3:13 pm

Hallo, mensen
ik wou het hier hebben over naar mijn mening de meest realistische shooter voor de pc. ik weet niet of jullie hiervan hebben gehoord maar het is echt heel erg gaaf.

Review Arma II:
Spoiler:

Het heeft ook een mod en dat is zoo vet. je moet dan surviven in een super grote map. (soms wel 250 km bij 250 km)
er zijn dan zombies en bandits en het doel is dan om ook zo lang mogelijk in leven te blijven. je moet hierbij echt goed samenspelen anders overleef je het niet. team speak is dan hierbij zeer handig.
Spoiler:

het kost maar 30 euro:
Spoiler:

en de mod kan je gratis krijg op:
Spoiler:

Ik wou graag weten wat jullie ervan vinden want ik denk dat ik dit mss ga kopen.

______________________________________________________________________________________________________

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   zo aug 05, 2012 3:33 pm

Veel over gehoort/gezien. Het spel is idd heel goed uitgewerkt. Ik denk echter dat het helaas niet mijn game is want het is wel heel erg traag. Om te overleven ben je soms alleen al een kwartier bezig met een omtrekkende beweging maken om een stad binnen te komen...
Terug naar boven Go down
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse

Aanmelddatum : 01-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   wo aug 08, 2012 1:39 am

Heb de free version gespeeld (weet niet of hier verschil in zit met het echte spel),
maar was daar niet echt van bedenderd.
Denk zelf dat ik wacht op WarZ (zelfde makers als van de mod, alleen dan een volledig spel).
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   wo aug 08, 2012 12:49 pm

De mod is wel heel anders dan het spel he. Het is idd wel heel traag, maar daardoor wel heel realistisch. je moet echt alles doen en kan geen stappen overslaan
Terug naar boven Go down
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse

Aanmelddatum : 03-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   zo aug 12, 2012 7:29 pm

Ik en m'n zus gaan hem ook spelen Very Happy Hij is nu aan het installeren en dan ga ik een beetje kijken hoe het werkt Razz
Terug naar boven Go down
GaZz
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 03-09-12

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   wo dec 26, 2012 11:54 am

Roytje schreef:
Heb de free version gespeeld (weet niet of hier verschil in zit met het echte spel),
Arma 2 free is grafisch en audio stuk slechter en je hebt geen campain.
Ik vindt zelf dat DayZ een toffe mod alleen zijn "hackers" irritant ze zijn niet veel aanwezig maar toch nog irritant.
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   wo jan 02, 2013 3:30 pm

NU AANBIEDING NU VOOR MAAR 14 EURIES tot 4 jan
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Arma 2 Combined Operations + Dayz mod   

Terug naar boven Go down

Arma 2 Combined Operations + Dayz mod
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: