[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   zo apr 21, 2013 11:13 pm

HEEEERLIJK!! Deze wou ik al erg lang hebben! Een typische arty medaille Very Happy
Dit is mijn mooiste medaille tot nu toe Cool:

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   ma apr 22, 2013 5:48 pm

Netjes Rage! Die had Beav ook een keer aan een vijand gegund in een game met mij of niet beavje XD
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   ma apr 22, 2013 6:14 pm

Kijk! Dat is grote mannen praat!! Netjes Rage!!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   ma apr 22, 2013 9:07 pm

Lekkah Rage!!!

@ Rinus: ?? Ik weet even niet wat je bedoeld...

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   di apr 23, 2013 9:40 am

Gister binnen 3 potjes 2x broederschap gehaald met Marszel XD 1 potje maakte marszel kans op top gun maar ik pakte voor zijn neus mijn 3e kill in plaats van hij zijn 6exD
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   zo apr 28, 2013 1:02 pm

Overwinning!
Gevecht: Ruinberg zondag 28 april 2013 12:52:24
Voertuig: SU-14
Ervaring ontvangen: 767
Credits ontvangen: 20.067
Gevechtsprestaties: Artillerist

En dat is dus 2x de Artillerist Cool

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   za jun 01, 2013 2:14 pm

[img][/img]
Het gaat om de medals tussen die grijze in Razz

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   za jun 01, 2013 7:26 pm

Fuu macho!! Ik zou met zon accuracy niet eens een screen durven te posten van mezelf XD

Haha. Vertel er ff bij waar ze voor staan dan die 2 medals!

Im curious!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   za jun 01, 2013 11:47 pm

accuracy valt nog wel mee hoor Razz schiet eens met zo'n machine geweer van de lage tiers je kogels op XD dan gaat het al snel haha maar het worden steeds minder lagere tiers !!! alles komt goed swa Wink

het zijn de Expert: USA & Expert: Germany... ik heb dus alle type tanks van USA en Germany wat momenteel in het spel zitten minimaal 1x gekilled! verder moet ik nog 2 chinezen, 3 engelse, 1 franse en 2 russen om ze allemaal te hebben Razz dat zijn al die grijze medals Wink

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   za nov 15, 2014 5:48 pm

Met mijn premium arty, de lefFH18B2, haal ik bijna elke battle wel een herrineringsmedaille.
Toen ik mijn statistieken er op na ging kijken, blijkt dat die arty een echte krachtpatser is XD

171 games en 50x Bruiser! XD
(Mijn totaal aantal Bruiser medailles is 92, dus meer dan de helft komt van deze arty!  Twisted Evil )

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   zo nov 16, 2014 9:35 am

Haha en dan na te gaan dat je al een complete russische arty line complete hebt.. aardig gek feitje!
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   di nov 18, 2014 1:19 am

Wat is het toch leuk als Tier IV & III light tanks mijn lefFH18B2 niet kunnen penetreren XD
3de epic Stark medaille met deze arty (uiteraard ook weer een Bruiser  Twisted Evil )!

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   zo dec 07, 2014 7:30 pm

Tank aas en een bondgenoot medaille erbij en er staat nu een mooi wit streepje op me loop! Twisted Evil
(owja, natuurlijk ook weer een Bruiser Razz )

Heerlijk! Very Happy

Screenshots:

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   zo jan 04, 2015 12:37 am

Het nieuwe jaar goed begonnen! Very Happy
Markering van Uitmuntendheid! T34:

Markering van Uitmuntendheid! Dicker Max:

Op naar de volgende streepen/sterren/etc op me loop! Ole
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten   

Terug naar boven Go down

Statistieken, Badges, Gevechtsheld of andere verdiensten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: De pc games :: WoT-
Ga naar: