[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Weet iemand een goede screen capture programma?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Weet iemand een goede screen capture programma?   do maa 01, 2012 3:35 pm

Ik wil namelijk ook wat walkthroughs maken maar ik weet niet een goede programma voor dit.
Iemand suggesties? Gio welke gebruik jij?

______________________________________________________________________________________________________

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   do maa 01, 2012 3:37 pm

FRAPS, hoge kwaliteit en werkt prima bij mij.
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   do maa 01, 2012 4:08 pm

ja maar daar kan ik alleen filmpjes van 30 sec spelen

______________________________________________________________________________________________________

Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   do maa 01, 2012 4:21 pm

nee hoor, alleen als je de demo gebruikt.
download een illegale versie, dan kan je onbeperkt (tot harde schijf vol is althans :p) opnemen
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   do maa 01, 2012 4:35 pm

Ja ik heb nu de gecrackte versie, maar het bestand wordt zoooo groot.
kan ik het gwn in wmv recorden of kan dat alleen in avi?

Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   do maa 01, 2012 5:24 pm

volgens mij standaard avi. je zal moeten converten (je kan ook openen in wmp en dan opslaan. krijg je een veel kleiner bestand)
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 12:28 pm

ik gebruik playclaw of Fraps gewoon torrent downloaden

heb je vegas nog (die keer dat ik met je uren bezig was XD)
als je daar t bestand in sleept en zet render as...... en dan 720p MP4 dan heb je hd en meestal een bestand rond de 1 a 2 gig wat er ook nog goed uitziet
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 12:59 pm

PaRaGiO schreef:
ik gebruik playclaw of Fraps gewoon torrent downloaden

heb je vegas nog (die keer dat ik met je uren bezig was XD)
als je daar t bestand in sleept en zet render as...... en dan 720p MP4 dan heb je hd en meestal een bestand rond de 1 a 2 gig wat er ook nog goed uitziet
Nee ik gebruik Cyberlink Powerdirector dat is het meegeleverde programma van mijn capture card, daarmee ka ik ze ook converteren naar 1080px

Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 1:02 pm

720P is gewoon goed genoeg als jij wilt besparen in mb's zou ik max tot 720 met een fps van 30 gaan mijn mening
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:20 pm

ik krijg via wmp met 1080p een bestand van 1GB (5-10 mins), valt wel mee dus
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:27 pm

Welk formaat gebruik jij bij mij is 8 a 10 min 2gig
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:48 pm

Bij mij is het eerst (wanneer ik opneem) 3,95GB per 1.5 minuut.
daarna open ik alles achter elkaar (en pas nog wat dingen aan) in wmp.
dan upload ik gewoon direct naar YouTube, dit duurt ongeveer 5-10 minuten. Kan dus denk ik niet groter dan 1GB zijn... uiteindelijk 1080p
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:51 pm

Miss iets voor mij uploaden kan hier zo'n 3 uur duuren
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:54 pm

wijk niet teveel af van het onderwerp Wink

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:57 pm

@marcel, de grootte van een bestand is best een belangrijk onderdeel van een capture programma...

@Gio ik upload even snel als ik download. zo'n 4 MB/s, daar zal het dus ook aan liggen...
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 5:59 pm

Maar goed fraps en/of playclaw zijn 2 helegoeie voor walktrhoughs aangezien je 2 kanaals audio kan opnemen geluid game en mic voor eventuele commentary
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   vr maa 02, 2012 6:02 pm

Ik zei : wijk niet TEVEEL af Wink Upload snelheid heeft trouwens niks met een capture programma te maken. Hoe groot een bestand is en wat voor formaat uiteraard wel.

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   ma aug 05, 2013 1:15 pm

Voor de mensen die hierin nog interesse hebben: Dxtory is een zeer goed capture programma voor de pc.

Voor ieder spel wordt automatisch een apart profiel gemaakt. deze kun je dan naar eigen wensen weer aanpassen. Ook zorgt dxtory voor een bestand, en niet zoals fraps voor veel kleine bestandjes.

De grootte van het bestand hang af van de codec die je gebruikt. let hierbij wel op dat niet ieder bewerkingsprogramma alle codecs kunnen gebruiken, zorg dus voor een codec die zowel voor dxtory werkt, als voor je bewerkingsprogramma.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Weet iemand een goede screen capture programma?   

Terug naar boven Go down

Weet iemand een goede screen capture programma?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: