[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   za feb 05, 2011 7:13 pm

Hier kunnen jullie de Release buys van de Ipod Touch, Ipad en andere Android "gevallen" vergelijken.

Op mijn verjaardag (4 maart), ga ik een Ipod Touch vragen, daar ga ik in ieder geval eerst HEEL VEEL demo's op downloaden.

Maar nu wil ik jullie "Release buys" van de Ipod Touch, Ipad en andere Android "gevallen" weten,

Want misschien hebben jullie ookwel een Ipod Touch, Ipad of een Android telefoon...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo feb 27, 2011 10:51 am

Ik ga vrijdag een IPOD 32gig 4de generatie vragen voor mijn verjaardag...
Nu ga ik hem bestellen...
Heb ik hem waarschijnlijk zaterdag in huis...
Maar welke APPS "moet" ik op mijn IPOD zetten dan...
Wat zijn echte aanraders,
En welke moet ik zowieso NIET nemen ...
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo feb 27, 2011 12:13 pm

kijk gewoon bij games; gratis.
dan vind je de nieuwste/best beoordeelde games.
of niet gratis als je er ook voor wilt betalen.

Ik heb ook een iPod touch (3rd) maar ik gebruik hem hoofdzakelijk voor internet/muziek/films.
bij mij staat de 32 GB helemaal vol (37 films :p)
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo feb 27, 2011 12:15 pm

jullie kunnen ook gwn jail breaken en dan installous downloaden en dsan gratis games down loaden.

______________________________________________________________________________________________________

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo feb 27, 2011 12:23 pm

totdat je iPod kapot gaat en je geen reparatie meer krijgt/nieuwe iPod omdat je een JailBreak hebt.
ik download ook haast alles (behalve games eigenlijk), maar ik wil wel graag een nieuwe iPod als hij kapot is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo feb 27, 2011 12:27 pm

Welk type films heb je erop dan?
Van die films van 4gig of speciale films die wel het zelfde zijn maar kleiner kwa bestanden... En hoe maak je het dan kleiner?
Want wij gaan in de meivakantie naar Turkije en dan wil ik in het vliegtuig wel een leuke film zien..
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo feb 27, 2011 12:34 pm

ik download films meestal gewoon als iPod bestanden van bvb piratebay.
of je moet een converter downloaden en films downloaden/op pc zetten en dan converteren.

Jaap
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo maa 06, 2011 12:50 pm

Heb eergister dus een Ipod Touch gekregen...
Moet nog alle muziek en allemaal films erop zetten maar ik heb al veel games...
Nu wil ik weten welke (het liefst GRATIS) games jullie op jullie Ipod hebben...
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo maa 06, 2011 1:54 pm

Paper toss vind ik wel geinig.
Angry birds ook wel.
Simpele spelletjes die ik op mijn Galaxy S speel.

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo maa 06, 2011 2:21 pm

Paper Toss heb ik al en Angry Birds (gratis versie heb ik nu) krijg ik Maandag van schoolkameraat...
Hij heeft Angry Birds en nog wat spelletjes gekocht, die gaat hij er dan ook bij mij opzetten Smile
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo maa 06, 2011 7:03 pm

ok vergeet niet het spel:

- PvZ (plants vs zombies)
- fruit ninja
- cartoon wars
- uhhhh.... welke hebben we nog meer....
- oja, bounce bullet
- boxhead
- een shooter waar je zombies moet tegenhouden ik ben vergeten hoe het heet.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   zo maa 06, 2011 7:30 pm

Oke zal ik bekijken...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma maa 07, 2011 8:53 pm

Ik ben bezig met 'n gratis ipad 2 te krijgen. Ja, wel legaal. Ik gebruik affilate marketing. Het is zo handig. Moet alleen wat refferals hebben.
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma maa 07, 2011 9:27 pm

Ipad 2 ? nooit van gehoord komt ie er??? vlug maak een blog of zet een link van de trailer ofzo...

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma maa 07, 2011 9:44 pm

Nog beter, geef de link gewoon en dan kunnen wij ook meedoen...
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma maa 07, 2011 9:45 pm

dat zei ik al -.-

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma maa 07, 2011 9:49 pm

Jij hebt het over de link van de trailler ... Doe alles nu op mijn iPod dus het kan zijn dat ik dingen vergeet..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   di maa 08, 2011 8:49 pm

Wat willen julie precies. De trailer van de ipad 2? is niet veel bijzonders. Deze heeft twee cameras, is dunner en doet aan facetime enzo. Moet alleen veel refferals hebben om hem te krijgen.
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   di maa 08, 2011 9:28 pm

Je vergeet het geweldige 'nieuwe' geheugen van 512mb (dual core) €30,- MAX (op grote schaal).
deze gaat *ahum* 9X zoveel snelheid zou moeten opleveren (mijn verwachting: 2X zo veel geheugen+1X voor dual-core= max 3X zo snel)
Mijn pc heeft toch echt 8X zo veel geheugen en 2X zo snelle wegzetting Laughing (quad core 4GB)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   wo maa 09, 2011 8:13 am

Haha, dat boeit mij dus niets :p
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   wo maa 09, 2011 3:44 pm

Dat is ongeveer het belangrijkst van het hele apparaat...
Snelheid&grafische mogelijkheden...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   do maa 10, 2011 7:01 am

Oké, niet dat ik hem ga kopen ofzo xD
Nu eindelijk een beetje goede/leuke games erop...
Angry Birds, Doodlejump, Rat on a Skateboard, Fruit Ninja etc...
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma apr 11, 2011 10:15 am

ik ga ook een ipod 4e generatie met 8g vragen voor mijn verjaardag over 2 weken...

Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma apr 11, 2011 4:29 pm

Nog even en iedereen heeft een iPod...

Voor iedereen: koop Infinity Blade!!!
Is €5, maar echt waard!
Super-grapics (unreal engine 3!!! Is eigenlijk voor pc games...), en geweldige gameplay
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   ma apr 11, 2011 4:46 pm

ik jeall break em dus ik kan het lekker gratis houden Razz

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".   

Terug naar boven Go down

Release buys Ipod Touch,Ipad en andere Android "gevallen".
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Andere games en consoles :: Algemeen & Data-
Ga naar: