[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Nabesprekingen van Goldeneye na online

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 20-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo okt 26, 2011 7:27 pm

Vanochtend en vanmiddag effe BB gedaan, vanmiddag nog 26 - 5 dus XD

Maar wel mét masty Razz
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   vr okt 28, 2011 5:51 pm

net met rieuwert gespeelt en ik ging zo slecht jonge! weet niet wat het de laatste tijd is maar gister met matthias en beav bakte ik er ook al niks van!! -,-

zwaar frustrerend is dat!!

Maar rieuwert doet het goed hoor!! hij is een goeie aanwinst voor de clan!!
Terug naar boven Go down
Rieuwert88
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse

Aanmelddatum : 25-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   vr okt 28, 2011 7:23 pm

Bedankt. ik had vandaag 1315xp in een battle echt veel hero's gedood man.
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   vr okt 28, 2011 7:39 pm

vanmiddag had ik ook nog even gespeeld, op het begin ging ook slecht bij mij, maar later ging het steeds beter Smile

blijkbaar moet ik telkens even inkomen...
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   vr okt 28, 2011 10:47 pm

kspeelde vandaag ook nog ff met rieuwert en hij is zeker niet slecht Wink

met mij ging het echt kapot slecht XD nog even oefenen en dan lukt het wel Wink
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   zo okt 30, 2011 10:59 am

Khad vanochtend effe gedaan, Heroes 20-5 (host quit)

Heroes 40-23

ging best goed XD
Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   zo okt 30, 2011 11:45 am

@xijbor schreef:
jij hebt wel vaak errors enzo hè Razz

Offtopic verwijderd! Hier is een topic voor!
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo nov 02, 2011 11:11 am

gister avond nog ff 2 potjes teamconflict gedaan.. 27 - 11 en 18 -2 verder nog heel veel host quits gehad :( maar begin 2e potje joinde er een lid van ons!! [NA] Gin.. weten jullie wie dat is??
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo nov 02, 2011 12:11 pm

Ja kijk maar tussen de memberlijst hij/zij staat ertussen.

______________________________________________________________________________________________________

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   do nov 03, 2011 7:30 pm

Net een beetje in Heroes geownd Very Happy
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   za nov 05, 2011 8:30 pm

Net GE gedaan, Le Duc Peppy reageerde niet op invite, net als een andere
Daisy-Fan reageerde ook niet dus ik joinde zijn game XD maar net verloren ging wel goed en daar ben ik MH gaan doen
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   ma nov 07, 2011 8:31 pm

Vandaag een Black Box dagje Razz Veel Black Box gedaan en kmoest tegen: hackers, toobers, masty's en proxie's en khad freezes
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo nov 09, 2011 6:53 pm

weer blackbox gedaan en ging goed, hele tijd positief en geen hostquits Very Happy bb vernielt ^^
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   di nov 15, 2011 2:34 pm

net even conflict gedaan in me eentje, maar op gegeven moment had ik geen zin meer dus dacht ik, dan ga ik maar met me sniper (toros) kloten Razz En het ging verrassend super goed Razz had iets van 20 kills en daar zaten veel no scopes tussen Smile
Terug naar boven Go down
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   di nov 15, 2011 8:30 pm

Nog even bij Noah gespeeld vandaag, was wel grappig :p
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo nov 16, 2011 5:32 pm

Jaap dit geld ook voor jou, wees duidelijker in je uitleg over je nabespreking. (kijk naar nabespreking van Realmkiller)

Alleen vertellen of het leuk, grappig of slecht was.. daar hebben wij niks aan.

Leg uit: Of je goed of slecht gespeeld heb, mooie actie's of je andere dik geowned hebt.. etc etc.

Ik heb sommige andere jongens een PB gestuurd dat ze dit beter in de gaten moeten houden dus ik zeg er bij jou ook wat van.
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   do nov 17, 2011 2:14 pm

bij wayne GE aan't doen, komen we in infite ammo game, daarna nog een `:p xp lobby maar lost connection to host, nu weer 1. lvl 41 Very Happy gefeli wayne Razz
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   di dec 20, 2011 10:48 pm

Vandaag met Ruud redelijk wat potjes gedaan en daarna ook nog ff met Gio erbij. Het ging stroef voor me na al die tijd zonder GE maar het was wel lachen (zeker toen de anderen eenmaal in de chat waren hehe). Kwa scores zat het me een beetje tegen maar toen ik eenmaal me loadouts weer goed ingesteld had ging het beter. Dit gaan we trouwens vaker doen. Gewoon met een party tegen de wereld XD

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo dec 21, 2011 9:16 am

Het ging ons allemaal niet vanzelf.. Razz en nog waren we beter! Hebben we eigenlijk een potje verloren!? OJA 1 potje geloof ik want toen bleef onze teammaat hero worden! Kl**tzak! Maar het was wel weer lache! Als het goed is staat hij op me YT kanaal. Zal hem posten hier straks.

http://m.youtube.com/#/profile?desktop_uri=%2Fuser%2FTiim0nn&sort=p&channel_id=0&livestreaming_tutorial=False&ytsession=%7B%7D&start=0&user=Tiim0nn&autoplay=True&gl=NL
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo dec 21, 2011 10:59 am

ja idd maar 1 verloren omdat dat dwaasje steeds hero werd !
heb je filmpje bekeken en gereageerd Razz je kunt de link ook nog bij filmpjes posten Wink

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   vr dec 23, 2011 6:50 pm

vandaag bij martijn gedaan had ie 2000 xp (34-7) heeft ie een freeze XD
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   wo dec 28, 2011 1:14 pm

ben online (al hele tijd) en lvl 26 geworden, gaat wel lekker

bram 2 is er trouwens ook Razz
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   do dec 29, 2011 10:38 am

jah was leuk ja

vanochtend BB gedaan en hem kapot gemaakt. 15-5 en OBJ. weet ik niet meer
Terug naar boven Go down
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor

Aanmelddatum : 13-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   do dec 29, 2011 10:45 am

joh ben pas net wakker

net snel een potje heroes gedaan

weer oud vertrouwd spelen met een kater W00T

oja btw 16-20 -.-' niet zo goed dus
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   do dec 29, 2011 11:01 am

ha ok XD gister ook met martijn en toen had ik flawless :w00t:
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   

Terug naar boven Go down

Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 13 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: