[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   zo jul 07, 2013 10:26 pm

welkom terug! toch wel wimbledon gezien he?
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr jul 12, 2013 8:37 pm

Oké... op de planning stond dat ik in dit berrichtje iets van "tot over 14 dagen! Very Happy" zou gaan zeggen.
MAAR, DOOR DAT K*T MENS DAT BIJ MIJN PA'S ZIJN WINKEL DE VASTE KRACHT IS (EN DE VAKANTIEWAARNEMING ZOU GAAN DOEN), GAAT ONZE VAKANTIE NIET DOOR.
Ziek, zwak en misselijk zegt ze dan.
Ze durft zogenaamd de verantwoordelijkheid niet aan, terwijl ze 9 van de 10 dingen tijdens de vakantie waarneming ook in de normale weken doet!
En ze staat er echt niet alleen voor, want er zijn nog 3 personeelsleden die ook in de komende twee weken zouden draaien!

MAAR HET ERGSTE IS: DAT ZE DIT GEINTJE 3 JAAR GELEDEN OOK AL HEEFT GEFLIKT!
Ik ben dus behoorlijk pissed-off en wou dit even kwijt aan jullie.
En nog even ter informatie: wie hier lollig overgaat doen draai ik persoonlijk de nek om!

RAGE OUT!!

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr jul 12, 2013 11:18 pm

wat een kutje zeg :S Lekker genaaid... hopelijk kan je nog wel een paar dagen weg ofso? ben je iig weg geweest
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   za jul 13, 2013 6:04 am

Dude! Thats not funny!! Ik moet dit jaar ook door omstandigheden de vakantie doorwerken en weet dus precies wat je bedoelt! Echt erg.. vakantie is toch iets waar je lang naar uitkijk. En dan moet je ineens doorwerken!! Kut zeg rage!! Hoop dat Rinus gelijk heeft en dat jij/jullie er als nog een paar daagjes tussenuit kunnen.
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 6:43 pm

Ik zou de vakantie doorwerken. Maar ik hen net genoeg vakantie dagen opgebouwd vanaf april om komende week vrij te nemen. We hebben gelijk een last minute geboekt naar Rhodos XD dat zal zijn vanaf zaterdag op zondag nacht t/m de zondag erop. Dus van 3 t/m 11 aug! Ik ben dan dus niet op ons mooie forumpje Smile Greetz Mistah knoepah!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 6:53 pm

Veel plezier tijdens je vakantie! Geniet er van bradah Wink 

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 7:11 pm

Veel plezier swalla en geniet ervan!
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 8:29 pm

Have Fun!! =)
Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 8:36 pm

veel plezier man!

haha ik ben vandaag teruggekomen van Samos, ook grieks eiland
was ontzettend chill, ik mis het zwembad XD
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 8:53 pm

Tnx! Was het weer goed noah!? Smile
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 8:57 pm

welkom back Noah ! zo te horen heb je het leuk gehad Very Happy

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 02, 2013 10:37 pm

het weer was zoals hier maar dan aangenaam, met lekker windje erbij en niet zo benauwd Very Happy

ja in griekenland is het ondanks de verhalen die je hoort heerlijk, aardige mensen, uit eten gaan kost drie keer niks en de eilanden zijn prachtig!
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   za aug 03, 2013 11:29 am

Welkom terug Noah!! Dat klinkt zeker goed Wink

Ik ga 18 augustus naar een eilandje bij de Canarische eilanden genaamd La palma voor twee weekjes dus daarna zien jullie me wel weer verschijnen =)

Wat ik tot nu weet is dat het een klein eilandje is met mooie natuur, hoge golven, lekker eten en geweldige stranden. Ik heb er dan ook veel zin in =P
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   za aug 03, 2013 12:15 pm

Bami en Xijbor, veel plezier met jullie vakanties! Wink
En Noah, welkom terug en fijn dat je het leuk hebt gehad!

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   za aug 03, 2013 9:00 pm

yeaaaaaaa Noah is back! Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad Smile

Veel plezier Xijbor!!
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   wo aug 14, 2013 6:09 pm

Helloowww Brathah's from another Mothahs! I'm back from vacation!! Very Happy So i'm back on my favorite forum with my favorite Brothah's from another Mothahs! Very Happy

Vakantie was leuk Smile 8 dagen heerlijk genoten op Rhodos in een All In hotel Smile heb me eigen tonnetje rond gegeten!! Met gevolg dat ik 3x per dag mos poepuh! -,- <-- (jaapface XD)
Het enigste nadeel van de vakantie was dat we op Rhodos op onze koffers stonden te wachten en dat de koffer van mijn vriendin niet op de transport band verscheen. Dat was op een zondag, dus ik gelijk aangifte gedaan ervan en wij dus op weg naar het hotel. Ik daar ook nog onze reisleidster geinformeerd en zij heeft ons goed geholpen gelukkig. Woensdag hadden we de koffer terug, nadat hij eerst op Kos was geweeest en daarna in Athene. Op skiphol hebben ze een niet koffer-sorteer systeem sinds 2 a 3 maanden en sinds dien schijnen om de haverklap koffers kwijt te raken.

De vakantie is verder toppie geweest en dit incident heeft hier geen invloed op gehad gelukkig Smile

Nu gaat ik eens even op dit mooie forumpje rond neuzen Smile LATAH! Very Happy
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   wo aug 14, 2013 7:06 pm

Jaaahahaaaaa, daar is tie weer heurrrrrrrrrrrrrr! Lekkaah brathaa, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad (ondanks het lekker poepuh en het kofferincident).

Ik spreek jea!
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   wo aug 14, 2013 8:35 pm

WhoopWhoop!! De 1x van de dag was et un knoepert!! De 2x keutels, en de 3e keer was het waterig en spetterig XD mrr dat kwam ook door de gratis bier en cocktails XD
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   wo aug 14, 2013 9:05 pm

Dat klinkt allemaal top!
wel jammer van die koffer =(

Welcome Back Wink

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   wo aug 14, 2013 11:08 pm

Kijk aan bamiblok is er ook weer! Mooi dat je het leuk hebt gehad Wink

Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   do aug 15, 2013 8:32 pm

welkom terug!
heerlijk he die griekse eilanden? Wink
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 30, 2013 10:03 pm

Ik net terug van La Palma, goede vlucht gehad. Het eiland had zoals verwacht erg heftige natuur. Heerlijk gegeten en gezwommen Razz. Alles koste daar ook niks, op de dingen na die per boot moeten komen =).
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 30, 2013 11:29 pm

Welkom terug xijbor! Wink

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   vr aug 30, 2013 11:32 pm

welcome back Wink

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   za aug 31, 2013 9:09 am

Wb mini mensje XD
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   

Terug naar boven Go down

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: