[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Afspreek topic voor Monster hunter tri

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   za aug 06, 2011 3:56 pm

jer schreef:
hey ik ben nieuw hier en ik ben op zoek naar mensen
die samen met mij willen hunten

Mijn naam in MH3 is: jer
Mijn id in MH3 is: bm5x5b
ik kom bijna elke dag online
wat is je HR??

ik ga zometeen weer online Wink

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   za aug 06, 2011 5:10 pm

Maar 5
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   za aug 06, 2011 5:15 pm

jer schreef:
Mijn naam in MH3 is: jer

plaats je gegevens aub in http://n-agents.forumactief.com/t154-friend-codes-monster-hunter-tri#11586
en het zou ook leuk zijn als je je voorsteld in http://n-agents.forumactief.com/t4-stel-je-hier-voor

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   za aug 06, 2011 9:05 pm

hey iedereen
wie wil er samen met mij hunten

mijn Mijn naam in MH3 is: jer
mijn HR is: 5

ik hoop dat er mensen zijn die snel antwoorden
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   za aug 06, 2011 10:33 pm

aub niet dubbelposten Wink ik heb de eerste dus verwijderd...

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   za aug 06, 2011 10:36 pm

aye Jer

ik ben ook HR 5
ik Hunt ook veel, ik zal je toevoegen maar ik snap nog niet echt hoe je iemand tot friend maakt Razz

Laatz
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 12:15 am

xijbor schreef:
aye Jer

ik ben ook HR 5
ik Hunt ook veel, ik zal je toevoegen maar ik snap nog niet echt hoe je iemand tot friend maakt Razz

Laatz

hier is een 5 stappen plan voor het registreren van een friend:

stap 1: jij en de friend die je wil registreren moeten tegelijkertijd online zijn.
stap 2: typ bij player search in het menu de friend code van de andere persoon in.
stap 3: stuur een berichtje naar de persoon met een vrienden verzoek.
stap 4: laat de vriend het verzoek acepteren en laat hem ook naar jou een berichtje sturen met een vrienden verzoek. (anders staat bij een persoon de vriend niet in het friendroster!!)
stap 5: als je het verzoek acepteerd, heb je de friend geregisteerd. warp naar elkaar en hunt samen!

tip: zit je al bijelkaar in een city, dan kun je makkelijk via de chatbox de friend een pm met vrienden verzoek sturen. (stap 1 en 2 overslaan)

hopelijk is het nu duidelijk Wink

Groeten,
Rage

PS; ik kom morgen middag weer online, iemand die dan kan? mij maakt het niet uit welke quest Very Happy

PPS: (de ala event quest is er weer!!!!)

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 4:59 pm

ik heb ondertussen al ontdekt hoe het werkt maar toch bedankt Wink
als ik je ID bij player search invoer kan ik je alleen wel niet vinden
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 7:35 pm

hey iedereen
wie wil er samen met mij hunten

mijn naam in MH3 is: jer
mijn id in MH3 is: bm5x5b
mijn HR is: 5

ik hoop dat er mensen zijn die snel antwoorden
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 8:46 pm

ik heb vandaag je ID ingevoerd maar er stond no players found ofzo, ik probeer nog wel een keer Jer
(die van mij heb ik in een pb gestuurd en hij staat in het MH3 ID/FC topic)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 8:51 pm

hey xijbor
ik kon jouw ook niet vinden
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 9:00 pm

jer schreef:
hey xijbor
ik kon jouw ook niet vinden
xijbor schreef:
ik heb vandaag je ID ingevoerd maar er stond no players found ofzo, ik probeer nog wel een keer Jer
(die van mij heb ik in een pb gestuurd en hij staat in het MH3 ID/FC topic)

Waren jullie wel tegelijkertijd online??
Je moet tegelijkertijd online zijn anders kun je elkaar niet vinden!!

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 9:21 pm

ik ben nu hele de tijd online confused confused confused

jer schreef:
ik snap het niet scratch scratch scratch
Terug naar boven Go down
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 10:45 pm

Alsjeblieft niet dubbelposten jer, edit je bericht met de edit knop ernaast Wink
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   zo aug 07, 2011 10:48 pm

jer schreef:
ik ben nu hele de tijd online confused confused confused

jer schreef:
ik snap het niet scratch scratch scratch

let idd op je dubbelposts Wink is nu al de 2de x !

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   ma aug 08, 2011 12:25 pm

hey idd
wil er iemand samen met mij hunten
ik zit de server openen in de
valor 1 en ook in de citygate1
en ik zit ook in de city12
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   ma aug 08, 2011 1:40 pm

jer schreef:
hey idd
wil er iemand samen met mij hunten
ik zit de server openen in de
valor 1 en ook in de citygate1
en ik zit ook in de city12

volgensmij ben je weer offlie :(
ik ben de komende 1 a 2 uur online. mijn friendcode staat in mijn avatar Wink

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   ma aug 08, 2011 2:28 pm

ja ik ben nu off
srry
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   wo aug 10, 2011 8:35 pm

morgen kom ik weer online.
als er mensen 's octends will meld dat maar even (op tijd!) anders/naarnaast kom ik 's avonds na 19:00 online Wink

Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   wo aug 10, 2011 8:43 pm

ik ben voorloppig niet online, problemen met internet. Maar mischien is het morgen ook wel verdwenen. Kzie wel Wink
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   do aug 11, 2011 12:14 am

xijbor schreef:
ik ben voorloppig niet online, problemen met internet. Maar mischien is het morgen ook wel verdwenen. Kzie wel Wink
ik had laatst ook last van irri internet. maar door de wii opnieuw met de router te verbinden deed hij het weer.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   do aug 11, 2011 11:58 am

hey idd
ik kan nu hele de tijd online
maar schrijf hier dat je samen
wil hunten met mij want dan
kom ik pas online
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   do aug 11, 2011 12:22 pm

Een beetje te laat jer Wink ik ga binnen 10 min naar mijn werk!
Vanavond kom ik weer online en dan wil ik wel met jou of met xijbor of met hero hunten (of met alle drie tegelijk!)

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   do aug 11, 2011 12:46 pm

is goe Rage
tot vanavond
ps. ik heb ook plannen
lol! lol! lol!
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   do aug 11, 2011 6:21 pm

ik ben nu thuis. effe een pizza eten, mythbusters kijken en dan kom ik online Wink (19;05)

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor Monster hunter tri   

Terug naar boven Go down

Afspreek topic voor Monster hunter tri
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige wii games :: MH3-
Ga naar: