[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Nabesprekingen van Monster hunter tri

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Volgende
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 20-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo jan 29, 2012 10:02 am

er waren niet echt veel mensen, dus ik ben met Rii naar een vriend gegaan
en een paar customqeusts gedaan, nl.:
Devil in the Sacred land (jho in Sacred land, max 1 keer dood gaan dan is quest al gefaald)
The Barrotherhood (3 barroth tegelijk in de arena, bij 3 dood gewonnen. maar als een barroth sterft, komt er een nieuwe bij zodat je altijd tegen drie vecht)
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

Aanmelddatum : 26-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo feb 05, 2012 1:53 pm

@sjefke cool man die moeten we een keer samen doen Wink

ik heb net nog jho gedaan maar die faalde echt zwaar want 1 iemand van HR 51 ging 3 dood -,- verder nog niets gedaan omdat er niemand online was :(
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   ma feb 06, 2012 8:52 pm

was een beetje te druk met me sommetjes (mag niks fout doen natuurlijk)
dus ik heb eigenlijk niks gedaan, alleen een beetje setjes aangepast

Gisteren ben ik nog bij wouter en rick geweest. wouter heeft ondertussen zijn Alatreon Urgent gehaald.
Dus weer iemand toegevoegd Razz
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 20-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   di feb 07, 2012 10:48 am

gister: 2x dubbel ura en jaggiamanace en allebei de jho's vermoord vandaag dubbel ura en lagia + en 2 alatreons Very Happy
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   wo feb 08, 2012 8:55 am

gisteren met wouter weer gespeeld, maar na een aantal quests merkte hij dat zn wasmachine bevroren was dus moest hij off.
niet lang daarna ben ik ook maar off gegaan.
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   wo feb 08, 2012 9:00 am

gister bij wayne van *** naar ***** gegaan in 2 uurtjes ofzo en beetje online gespeeld..

@Sjefke kan je wasmachine bevriezen ? XD
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   wo feb 08, 2012 10:59 am

Met sjefke wat barioth+ gehunt en een ambertusk+ gecarved, heb eindelijk de sabertooth kunnen maken, maar dan wegens overmacht moeten stoppen.

@bram, De leiding van een wasmachine kan wel degelijk bevriezen, Gelukkig kunnen verhelpen met een haardroger, emmer warm water en engelengeduld.
voor wie het nog niet wist, ik woon in zuid-west vlaanderen en het vriest hier letterlijk de stenen uit de grond (niettegenstaande ik dichter bij de evenaar woon dan jullie).
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   za feb 11, 2012 5:28 pm

online geweest rond drie├źn omdat ik dacht dat xander zou komen :/
maar heb goeie piercers gevonden Wink
uiteindelijk nog twee erg goeie talis gekregen:
evasion +7 OO
Expert +7, critical draw +3 O
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   za feb 11, 2012 6:20 pm

ik ben ook online geweest hoor 0.0
maar ik ben om half 4 offline gegaan omdat je bij mij offline stond...
maar ik heb vandaag niets gedaan...
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   za feb 11, 2012 11:03 pm

s avonds nog online geweest, met Heart en derwishj gespeelt. maar niet echt speciaal.

@xander, ik was vanaf kwart over drie van mn invisible af. ik zag dat ik daar op stond, maar vanaf toen dus niet meer. was jij mischien invisible? ik heb in dat half uur 5 keer gezocht ofzo...
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo feb 12, 2012 5:28 pm

een beetje online geholpen en offline moga forecast gedaan, nu heb ik de False Felyne mask Razz
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo feb 12, 2012 5:30 pm

ik heb 2 jhozilla gedaan met sjefke :/ daarna lag m'n internet plat :
en ook nog eens geen goede items >.<
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo feb 12, 2012 5:49 pm

ik heb nog met randoms jhozilla gedaan, en ging zeer aardig. Wink
xander beetje geholpen met zn setje, maar het ging niet echt naar behoren XD
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo feb 19, 2012 5:53 pm

dus maar es het schema gevolgd, omdat ik dacht dat er wel een paar zouden komen.
niet dus XD
gewoon even met Zero en later wat duitsers gespeeld...
niks bijzonders
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   zo feb 19, 2012 6:48 pm

vandaag ceadeus en wat Rathian gedaan, meer niet
Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   za feb 25, 2012 12:54 pm

Vandaag weer sinds tijden MH3 gespeeld. Moest echt weer effe wennen aan de controles, en ik heb een nieuw character aangemaakt.

Het was ook de eerste test voor het nieuwe modem dat ik nu thuis heb. Het ging eerst redelijk maar later bleek dat het singaal niet goed genoeg was. Moet dus nog even een oplossing voor komen Neutral

Heb niet heel veel kunnen doen, met mijn nieuwe character heb ik een paar quests met bram gedaan. Daarna heb ik mijn oude character er bij gepakt en heb ik een anga kunnen doem met Nigel. Toen stopte mijn WI-FI Evil or Very Mad

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   za feb 25, 2012 5:16 pm

dus met rage gespeeld en een beetje met wayne offline ...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   vr maa 09, 2012 1:57 pm

ceadeus gehaald en een beetje offline gekloot ging wel lekker opzig ^^
Terug naar boven Go down
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   di apr 24, 2012 10:54 am

gister 2 quests op mh3 gedaan, barioth+ en rathalos+. ging opzig wel lekker maar toen moest ik stoppen... HR141 btw.. Very Happy
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   wo mei 02, 2012 12:13 am

middagje story gedaan, het is ff doorbijten maargoed, ik kan niet wachten om met agna+ ala te hunten =]

ik ben nu bij de 3/2* quests
Terug naar boven Go down
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 18-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   do mei 03, 2012 9:36 pm

ik heb sinds een heeeeeeeeele lange tijd weer monster hunter gedaan, vooral om xijbor te helpen met zijn 1* quests
maar ik ben wel van plan om het weer meer te gaan spelen Smile
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   do mei 03, 2012 10:25 pm

ik begin er steeds meer zin in te krijgen, ik vond vandaag echt lache, je krijgt weer dat goede gevoel =]

ik heb veel goede herinneringen aan MH3 ik vergat vandaag alle slechte herinneringen =)

beetje peco,jaggi en van die item quests gedaan, ging wel lekker omdat andere hielpen
Terug naar boven Go down
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 18-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   vr mei 04, 2012 4:36 pm

vandaag nog weer aardig was MH3 gespeeld
vooral samen met sjefke xijbor geholpen met zijn 1 en 2 ster quests
ook nog ff een red hot party gedaan met als reward: 2 acients, 1 ura ruby en een los plate Smile ik begin er weer plezier in te krijgen
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   vr mei 04, 2012 9:22 pm

inderdaad vooral Xijbor geholpen, en op skype gelol'd Smile
eigenlijk alleen quru gedaan en een aantal rathian, niet te vergeten twee keer capture quest gefaald ondanks dat ik gewoon health kon zien XD. maar ja ik had het niet nodig Laughing
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   vr mei 04, 2012 9:30 pm

de quests gingen erg snel, was leuk dagje =]
nog aardig wat pelagicite ore en dan kan ik wat nieuwe armor en wapens maken =]
ik ben begonnen aan rathian armor en kheb sinds vandaag full alloy armor
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Monster hunter tri   

Terug naar boven Go down

Nabesprekingen van Monster hunter tri
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 39Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige wii games :: MH3-
Ga naar: