[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Afspreek topic voor goldeneye wii

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 35, 36, 37
AuteurBericht
fietsbel
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 12-05-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   ma sep 23, 2013 7:37 pm

Iema.d nog zin om ge weer op te pakken backtotheoldskooldays Wink ? Als iedereen even aam geeft wel of niet... kunnen we partijen oefenen en later tegen ph clan, wh3 clan een war doen.
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   ma sep 23, 2013 7:56 pm

ik ben er best voor in, moet dan wel even iets met me wii zien te fixen, want laatst deed tie het niet...
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   ma sep 23, 2013 8:08 pm

lijkt mij ook wel kickass.. alleen het is bekend bij mij dat ik alleen maar bepaalde dagen kan.

voor mij zal het dus toevallig goed moeten uitkomen anders kan ik niet mee doen Wink
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   ma sep 23, 2013 10:53 pm

Ik ben van de partij =)

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di sep 24, 2013 12:13 am

hahaha Rinus, je wii fixen... verzin zelf iets jonguh Razz ik ben degene waarvan beiden wii's het al een hele tijd niet doen! ik zal kijken of ik deze week eindelijk hiernaar zal kijken! dan nog een weekje inkomen of rage quitten door de host quits en/of onmogelijke party's...

onze ge party's waren wel nice !!!

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Dutchguy
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 04-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di sep 24, 2013 10:18 am

roep maar wanneer
Terug naar boven Go down
fietsbel
Korporaal
Korporaal

Aanmelddatum : 12-05-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di sep 24, 2013 5:00 pm

Zullen we het goed afspreken. Eind oktober einde onschrijving, battle begin januari als een ieder zinn fc code hier dropt kunnen we ook weer even met zijn allen erin komen door te oefenen met en tehen elkaar.
Misschien kan beaver een apart topic hierover openen?
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di sep 24, 2013 7:26 pm

FC's vind je in http://www.n-agents.net/t116-friend-codes-goldeneye-wii Razz

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   

Terug naar boven Go down

Afspreek topic voor goldeneye wii
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: