[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Afspreek topic voor goldeneye wii

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 08-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   zo mei 06, 2012 12:09 pm

wie komt er nu of rond half een/een online?
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

Aanmelddatum : 26-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   zo mei 06, 2012 12:23 pm

ik kom nu online Wink
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

Aanmelddatum : 20-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   ma mei 07, 2012 5:34 pm

wie dit leest help me Razz
ik kom vanavond wss nog even en zit zo druk met school en dergelijke dat ik rest van de week niet echt tijd zal hebben tot vrijdag.
hopelijk zie ik dan toch nog iemand van jullie Wink ik ga voor flawless iig
ik hoop dat ik vanaf acht uur half negen er wel ben
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 11-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   ma mei 07, 2012 8:11 pm

ik komt eraaan brathaaaaa!!! Ole kben half 9 ongeveer onlinee Very Happy bounce dans
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 1:03 pm

Ik ben er vanaaf denk ik weer rond 8...

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 2:21 pm

Ik ben er vanavond ook rond die tijd! Mischien zelfs iets eerder maar dan edit ik deze post wel Smile
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 3:10 pm

i'm in Smile vanavond 8 uur ben ik in de chat!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 3:12 pm

mooi dat is al een party van 3 ! gaan we weer ownen XD

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 3:44 pm

cool! word weer lache! heb er al zin an! hopelijk gaat het beter als sommige potjes van gister Razz

Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 3:49 pm

valt me net wat in! heb ouderavond om half 9.. zal rond 9.00-9,15 weer terug zijn, zijn jullie dan nog on?
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 4:13 pm

ja natuurrlijk.. hoef morge niet te werken dus ik ben tot laat online Wink
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 08, 2012 7:16 pm

Training gaat plotseling niet door.. dus ik kan er wel bij zijn.
Het lijkt me trouwens wel leuk om allemaal met de Ak te spelen. Als we dan ownenzijn we echt pro Razz en in shotgun levels gebruik je dan alles op masty na. Van mij moet niks, maar er zal sowieso minder gequit worden omdat we ZE op.skill aftroeven.
Ik zie wel wat jullie vinden als ik online kom. Ik doe het iig wel.
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   vr mei 11, 2012 9:15 am

iemand voor vanavond/vanmiddag ?
Terug naar boven Go down
Realmkiller
Kolonel
Kolonel

Aanmelddatum : 13-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   vr mei 11, 2012 3:50 pm

hmm ik heb wel weer eens zin om flink te ownen met mijn clanbuddies, ik denk dat ik vanavond wel online kom Very Happy Rond 20.00 uur
Terug naar boven Go down
Xander
Verbannen

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   vr mei 11, 2012 4:53 pm

yeey! ik ben er ook ^^ waarschijnlijk ook op skype Wink ff me woede afreacgeren omdat de i phone uitverkocht was >.< >.<
Terug naar boven Go down
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant

Aanmelddatum : 06-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   vr mei 11, 2012 8:19 pm

ik kom nu
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   wo mei 16, 2012 3:55 pm

@Sjefke schreef:
iemand voor vanavond/vanmiddag ?

zo als ik quote krijg ik misschien ook dezelfde reacties Wink ik ben weer op skype als ik iemand zie!
of anders de tsjat (dat woord is echt veel te grappig zeg, Macaroni) ik kijk toch van te voren nog hier voor reacties.
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   zo mei 20, 2012 11:58 am

@Realmkiller schreef:

was zeker leuk op skype, we moeten vaker met clanleden gewoon in een groepsgesprek zitten op skype. is echt fun! Very Happy

ik ga vanavond op skype als ik speel, iig zodra ik iemand online zie komen.
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 05-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 22, 2012 11:41 am

Na het youtube te hebben afgestruind om te zien hoe die iS clan speelt, krijg ik kriebels om die noobs te verpletteren. Kan nu iemand met mij spelen? Heb jullie mij al gewist?

De clan is opgericht door Matthias met Goldeneye Wii als 1ste game!
Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 22, 2012 1:06 pm

Natuurlijk wissen we jou niet.. Maar ik kom vanavond denk online.. Ben komende 1.5 week home alone dus skype is voor mij dn geen probleem.
Ik ga het maar weer eens proberen.. Ik kan ook filmen al jullie willen! Om die iS is ff te laten zien wat slopen is!
Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 22, 2012 2:24 pm

Ik kan woensdag pas weer.
Dan kom Ik in de avond en zal Ik oil matthias toevoegen.
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 22, 2012 8:04 pm

Sry maar vandaag wordt voor mij niet meer gegamed, ik krijg net te horen dat ik naar voetbal moet... :( dus sry ruud ik had graag gewild maar het moet dus een andere keer sry

Terug naar boven Go down
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   di mei 22, 2012 8:47 pm

Geef niet hoor Wink kom eigenlijk mooi uit want zit nog lkkr in de tuin XD dus ik kom vanavond ook niet meer.
Terug naar boven Go down
Founder
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   wo mei 23, 2012 8:43 pm

Zijn er nu mensen die online willen komen met mij om wat intekomen?
En sjefke, ik ga jou effe toevoegen hoor nu... Kom je ook online?

Terug naar boven Go down
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   wo mei 23, 2012 9:13 pm

Sorry Matthias maar we hebben net nieuw modem dus ik moesthelaas toenet stoppen.
Hopelijk kan ik dan beter hosten... Maar dat moet ik later zien.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Afspreek topic voor goldeneye wii   

Terug naar boven Go down

Afspreek topic voor goldeneye wii
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: