[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Posities die je kunt gebruiken in WOT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-12-13

BerichtOnderwerp: Posities die je kunt gebruiken in WOT   di feb 03, 2015 9:58 pm

In dit topic wil ik laten zien in welke map je verschillende posities kunt gebruiken.
De posities zijn soms algemeen, soms tanktype (Light, Medium, Heavy, TD, RPG), soms zelfs tankspecifiek.

Heb je zelf favourite plaatsen om te spotten, verkennen, aanvallen, snipen of om je RPG te positioneren? Dan is jouw info ook welkom.
Dit is één van de voordelen om in een clan te zitten, je kunt info en tips aan anderen geven en je krijgt zelf ook tips en info!

Probeer zoveel mogelijk hetzelfde te doen qua opbouw zodat er genoeg info staat, maar niet te veel info.

Map: Karelië
Type: Verdediging
Tank: TD met goede gun elevation of scout
Positie: Deels in de struiken, of op plateautje ernaast.
Voordelen: Geen bekende plek, goed overzicht, snelle vluchtmogelijkheid (naar beneden rijden vanaf schuine helling zonder obstakels)
Nadelen: Als de vijand dichter bij komt kun je alleen spotten maar niet schieten (anders ben je gezien) je kunt namelijk niet helemaal in de struiken staan

Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-11-14

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   wo feb 04, 2015 8:34 pm

Mooi punt paga zojuist 3480 dmg gedaan mijn hele e25 leeg geschoten.3kwart van de dmg was vanaf jouw punt.

______________________________________________________________________________________________________

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

WOT ACCOUNT NANL  DAVEKLO
WOT ACCOUNT NANL2   DAFIO
Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   ma feb 09, 2015 11:55 pm

Map: Zandrivier
Type: Aanval

Positie 1 (C9) (kuitje van Herman waar de Jagdpanther staat)
Tank: Alle met sloped armour en goede gun-depression. (bijv. Jagdpanther en Jagdpanther II) Zie ook positie JP
Positie: In het kuiltje, iets naar voren de helling opgereden.
Voordelen: Alles bounced
Nadelen: Hier wil je niet staan als de vijand SPG heeft. En je moet er heen rijden via C 7, 8 en 9, je moet wat geluk hebben dat de vijand geen tanks snel die kant op stuurt.

Positie 2 (C0) (Waar de E 25 staat)
Tank: Alle met goede camo waarden
Positie: Achter een van de horizontale ribbels
Voordelen: Hier kun je goed snipen zonder zelf snel gezien te worden. Vluchten naar achteren
Nadelen: Als je gezien bent, dan ben je ook echt gezien. Wink Zeker als de verdediging met meerdere tanks tegelijk op je schiet.

[img][/img]
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   di feb 17, 2015 12:37 pm

Paga, ik mis een screenshot in je vorige post ??

ik ben dit topic aan het vernieuwen op het nieuwe forum dus als je dat screen nog eventjes kan posten dan verwerk ik dat meteen op het nieuwe forum

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   di feb 17, 2015 11:59 pm

Op de laatste foto zijn beide posities zichtbaar...
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   wo feb 18, 2015 12:16 am

ok dan vermeld ik dat in het nieuwe topic Wink EDIT: http://www.forum.nanlclan.nl/viewtopic.php?f=4&t=44&p=85#p85

ik dacht dat er iets miste door de img tags...

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   wo feb 18, 2015 11:57 am

misschien is dit wel een goede tip voor je paga http://wotguru.com/map-strategy-el-halluf/

ik zelf heb al die mappen opgeslagen in aparte map en kan zo tijdens een game op me tweede scherm kijken naar een map waar je op dat moment in speel.

hier een voorbeeldje:
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   wo feb 18, 2015 12:16 pm

ik ga al die mappen gebruiken op het nieuwe forum Razz

EDIT: helaas zijn niet alle maps daar te vinden...

EDIT2: de maps verschillen te erg van mekaar dus ik laat ze weg op het nieuwe forum.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   

Terug naar boven Go down

Posities die je kunt gebruiken in WOT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: De pc games :: WoT-
Ga naar: