[NANL] - Nationale Alliantie Nederland

We zijn verhuisd!

Ga naar forum.nanlclan.nl en registreer je op ons nieuwe forum

Mvg de beheerder(s)
De Nederlandstalige multigaming clan

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !

IndexStatsFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 12:19 am

Beste leden,

De NANL WoT-clan heeft het maximale aantal (100) actieve leden bereikt!
Om door te kunnen groeien is er sinds kort een tweede WoT-clan aangemaakt: NANL2

Deze nieuwe clan gaat de functie van opleidingsclan invullen.
In deze tweede clan worden de leden geplaatst die minder ervaring met WoT hebben.
Daarom wordt vanaf vandaag de volgende toelatingsstatistieken voor de eerste clan NANL gehanteerd:

• De persoonlijke beoordeling minimaal 2500
  • Aantal gespeelde battles minimaal 2500

Om deze tweede clan al deels te vullen en plek te creëren in clan één, worden helaas een aantal leden (op basis van de toelatingsstatistieken) vriendelijk verzocht om clan 2 te joinen.
Deze leden krijgen in clan 2 meer mogelijkheden om zich ingame te ontwikkelen. Zo kunnen zij een functie bekleden die in de eerste clan al bezet is.
In de tweede clan is de kans om je zelf te bewijzen tijdens fortificatie ook groter, helaas is er geen mogelijkheid om met leden uit de eerste- en tweede clan samen in één fortificatie team te strijden.
Verder kunnen alle huidige activiteiten (zoals bv.: peloton, teamtraining en NANL georganiseerde battles) gewoon samen gedaan worden.

De volgende leden worden vriendelijke verzocht om de tweede clan te joinen Wink :

wit = nog geen reactie/overplaatsing - geel = 2 dagen cooldown - groen = overgeplaatst - rood = wil geen overplaatsing!

- airadan
- alesske ---> NANL
- Brat2008
- DutchPolska
- freaky_boy2003
- kamikazi_killer
- Nicotop
- pietermans2511
- Willenhalt123

- alfredjuh
- antonov73 <--- Geinvite
- asperen
- bruissteen <--- Geen reactie na prive
- ce_3_c
- ErVee <--- inviten op 20-2 na 00:25
- Hans_1982_NLD <--- Geinvite
- jarvic <--- Geinvite
- joosthow
- juliannolten1234 <--- Geinvite
- masterchefjd <--- Geinvite
- MausThem
- monstro14
- philip325 <--- andere clan gejoined
- pronze
- randy311
- Redmar04 <--- Geinvite
- romanoajax1
- Sansun1974
- stephan166 <--- andere clan gejoined
- subsoiledcrown5
- The_DutchFinest
- w3ytank

- MrSomewho <--- andere clan gejoined
- Ricochaosity
- Spartiaan
- Tyras2

De leden uit bovenstaande lijst worden niet verplicht om de eerste clan te verlaten.  
LET OP Exclamation  : mocht in de toekomst de eerste clan wéér vol raken, worden leden die niet voldoen aan de toelatingsstatistieken gekicked. Deze leden kunnen zich dan wel weer inschrijven voor de tweede clan!
Houd er rekening mee wanneer je naar de tweede clan gaat dat je, door restricties van WoT, 2 dagen zonder clan zit.

Wanneer mensen in de tweede clan uiteindelijk voldoen aan de toelatingseisen, kunnen zij (na overleg) worden overgeplaatst naar de eerste clan! cheers

PS: in dit topic mag men dubbelposten als het nodig is !

Handleiding voor de Recruiters van NANL & NANL2 tijdens de overstap:

Handleiding voor de Recruiters van NANL & NANL2 voor nieuwe leden:

______________________________________________________________________________________________________

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!

Laatst aangepast door Rage op di jan 20, 2015 1:10 am; in totaal 28 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

Aanmelddatum : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:42 am

We zijn begonnen met mensen overplaatsen zoals je in de 1ste post ziet Wink
Alleen nicotop snap ik zelf even niet. Bij inviten kreeg ik de melding dat ik hem niet kon inviten want hij was al geinvite voor een clan... Laat me weten of iemand hem voor clan2 heeft geinvite!

______________________________________________________________________________________________________

I look at people sometimes and think... For real? That's the sperm that won?

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 08-02-14

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:47 am

Dan heeft Nico een andere clan gevonden :p

Want zolang ik weet heb ik geen invite gestuurd.

Maar volgens mij is dat niet zo probleem toch?
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

Aanmelddatum : 18-11-14

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:50 am

Volgens mij kan nico pas vanavond weer een clan joinen

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

WOT ACCOUNT NANL  DAVEKLO
WOT ACCOUNT NANL2   DAFIO
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:55 am

ik zal kijken of ik hem online zie en hem vragen. erg is het idd niet Razz maar we hebben wel leden nodig om op te vullen Wink
ja Dave, zou zomaar kunnen Wink

Twisted Evil I'm gonna give you three seconds, exactly three fucking seconds, to wipe that stupid looking grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you. Twisted Evil

Terug naar boven Go down
AlessioNabarro
Soldaat der eerste klasse

Aanmelddatum : 04-01-15

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 3:32 pm

hoi allemaal,

wat zijn de voorwaarden om terecht te komen in Clan 1, ik voldoe aan de eerste voorwaarden,maar begrijp dat er mogelijk nog bijkomende zijn.
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 3:36 pm

@Alessio jij staat op de nominatie om te verhuizen naar clan1 maar er moest eerst ruimte gemaakt worden.

If the WoT matchmaking was a datingsite nobody got married.But we all got f*cked.

Terug naar boven Go down
AlessioNabarro

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 3:45 pm

Oké, geen enkel probleem!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 3:49 pm

Als je NANL2 verlaat en ons 48uur daarna een seintje geeft dmv een post dan krijg je een invite voor NA_NL (of NANL als de naam al veranderd mocht zijn)

Terug naar boven Go down
AlessioNabarro

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 3:52 pm

Dan zal ik deze nu al verlaten, ik heb je op Wot toegevoegd als vriend, dus ik hoor het wel Smile
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 6:31 pm

heb inmiddels Nicotop een invite gestuurd
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 8:45 pm

Hans_1982_NLD kan donderdag om 20:45 geinvite worden
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 8:57 pm

in 1ste post gezet Wink

Terug naar boven Go down
AlessioNabarro

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:10 pm

Ik kan geinvite worden na 08/01/2015 15:52
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:20 pm

staat genoteerd Wink

Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:28 pm

Ps voor de de duidelijkheid Alessio inviten voor clan1 niet voor clan2

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   di jan 06, 2015 10:44 pm

yup Wink snap sowieso niet hoe hij in 2 terecht kwam XD

iig altijd de spelersnaam checken voordat men invite. dan is de clan duidelijk

Terug naar boven Go down
Rage
Generaal-majoor
Generaal-majoor

Aanmelddatum : 06-01-11

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 4:06 pm

freaky_boy2003 is nu uit de NA_NL en kan vrijdag 9-1 na 16:05 uur worden geinvite voor NANL2!

It is not the armor and weapons that make the hunter, it is the skill of a true hero that does!
Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 5:03 pm

MrSomewho is gekicked en kan weer geinvite worden op Donderdag 09-01 na 17:05 Wink

Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 6:13 pm

ik had Nicotop gister al een invite gestuurd en als hij er niet op reageer jammer dan.
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 6:15 pm

Ricochaosity heeft er geen oren na om overgeplaatst te worden naar clan2
Terug naar boven Go down
kamikazi_killer
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse

Aanmelddatum : 29-12-14

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 8:44 pm

gooi mij kamikazi_killer maar over naar 2 hoor maakt mijn niet zoveel uit. als jullie meer ervaring willen zal ik me met mijn eerste account aanmelden. met ongeveer 23k batles.

ik hoor het wel.

grt jeroen.
Terug naar boven Go down
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 8:50 pm

kamikazi_killer is gekickt en kan vrijdag 20:49 geinvite worden voor clan2
Terug naar boven Go down
Daveklo
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 9:12 pm

Airadan kan vrijdag 21:15 geinvite worden

Terug naar boven Go down
DaBeav
Generaal
Generaal

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   wo jan 07, 2015 9:15 pm

1ste post bijgewerkt Wink

goed bezig allemaal!

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2   

Terug naar boven Go down

De splitsing van de WoT-clan --> De start van NANL2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NANL] - Nationale Alliantie Nederland :: De pc games :: WoT-
Ga naar: